‍ مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

مبتلایان بهبود یافته از کرونا، به شکرانه سلامتی، پلاسمای خون خود را اهداء کنند

‍ مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی، پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.

کرمانشاه_ سایت خبری پرسون؛ فرحناز محمدی ‍مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به شیوه بیماری کرونا، تلاش خستگی ناپذیر کادر درمان و بهبودی جمع کثیری از مبتلایان به این ویروس همه گیر و کشنده، گفت: کرمانشاهیان همانند دیگر مردم نوع دوست ملت ایران بارها ثابت کرده اند که در یاری رساندن به هم نوع خود پیشتاز هستند و در این شرایط سخت که بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به اهدائ خون است به کمک هم نوعان خود خواهند شتافت.

محمدی افزود: نیکو و شایسته خواهد بود که مبتلایان بهبود یافته از بیماری کرونا به شکرانه سلامتی، پلاسمای خون خود را به سازمان انتقال خون اهداء کنند.


محمدی اهداف و وظایف دو سازمان بهزیستی و انتقال خون را نزدیک به هم ارزیابی کرد و گفت: همان گونه که سازمان بهزیستی برای احیاء و رفع آسیب های اجتماعی جامعه تلاش می کند سازمان انتقال خون نیز در تلاش است که زندگی را به انسانها هدیه کند و سلامتی از دست رفته را به بیماران برگرداند و این مهم با مشارکت احاد جامعه و لطف پروردگار امکان پذیر است لذا لازم و ضروری است که در این زمینه اطلاع رسانی گسترده ای در بین احاد مردم نوع دوست انجام شود.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

208942