مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد:

خیز بلند کرونا، افت توان و تکمیل ظرفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه/ احتمال پذیرش نشدن بیماران در ساعات آینده

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا در روزهای اخیر همه ظرفیت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه تکمیل شده است.

کرمانشاه- پرسون؛ حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به میزان مراجعه زیاد مردم به بیمارستان شهدا و دیگر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه ممکن است در ساعت های آینده، امکان بستری شدن بیماران وجود نداشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: کادر درمان و کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی یا به کرونا مبتلا شده و یا به دلیل خستگی زیاد ناشی از انبوه مراجعه بیماران کرونایی دچار افت عملکرد شده اند.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در صورت ادامه وضع موجود بحران کرونا؛ بسیار فراگیرتر و فاجعه آفرین خواهد شد.

حجتی پور از مردم خواست در مواقع غیر ضروری از منزل خارج نشوند و به رعایت شیوه نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن دستها) بیش از پیش توجه کنند.


پس از شیوع بیماری کرونا، همه امکانات و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم برای مداوای بیماران کرونایی بسیج شده است.

رسول مرادی- استان کرمانشاه

208799