موسوی لارگانی در گفتگو با پرسون؛

طرح کمک معیشتی نیازمندان جامعه در آینده ای نزدیک تصویب می شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به کوچکتر شدن سفره مردم از وضعیت کنونی گفت: مجلس شورای اسلامی طرحی را برای کمک معیشتی به نیازمندان جامعه و کم‌ درآمدها تصویب کرده است که در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفته تا در آینده‌ای نزدیک در صحن علنی مصوب شود.

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پرسون، در خصوص برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مجلس در حوزه معیشت مردم گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده بعضی از مسئولین اجرایی حاشیه‌هایی را به وجود آورده اند و به جای اینکه در این موقعیت زمانی که ما تحت فشار تحریم‌های ظالمانه ابر قدرتها قرار گرفته‌ایم مردم را از مشکلات اقتصادی که برای آنها به وجود آمده نجات دهیم، مباحث حاشیه‌ای را بزرگ می‌کنیم و مواردی که برای مردم جز ناامیدی چیزی به همراه ندارد را مطرح می‌کنیم.

موسوی لارگانی افزود: دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با دیدارهایی که با مردم در سفر به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و مازندران داشته اند از نزدیک با مشکلات مردم، طرز برخورد مردم با مسئولین، و گرفتاری‌های اقتصادی که مردم دارند و همچنین مشکلات مطرح شده نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود گفتند که ما به جای این مباحث حاشیه‌ای و اختلاف انگیز باید همه هم و غم خود را با تلاش در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انجام دهیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی با عنوان اینکه برای جلوگیری از مشکلات اقتصادی و کوچکتر شدن سفره مردم از وضعیت کنونی گفت: مجلس شورای اسلامی طرحی را برای کمک معیشتی به نیازمندان جامعه، کم‌ درآمد ها تصویب کرده است که در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفته است تا در آینده‌ای نزدیک در صحن علنی مصوب شود.

موسوی لارگانی افزود: امیدواریم شورای نگهبان با فوریت رسیدگی کند و دولت نیز اگر تاکنون مخالفت‌هایی را با این طرح داشته است از مخالفت خود برای اینکه کمکی به سفره مردم بشود صرف‌ نظر کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی گفت: طرح کمک معیشتی؛ کارت الکترونیکی است که مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز سفره غذایی را تهیه کنند و دچار فقر غذایی نشوند.

برنامه‌های بلندمدت مجلس در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: شورای اسلامی در دوره یازدهم برای نجات کشور با توجه به توقعی که در بین مردم ایجاد شده و انتظاری که مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم دارند که فرمودند یکی از قویترین و انقلابی ترین مجلس های ادوار گذشته است، باید در مسیری که رهبر انقلاب برای کشور مشخص کرده اند حرکت کند.

لارگانی ادامه داد: مجلس باید با توجه به شعار امسال افزایش تولید و حمایت کالای ایرانی را محقق کند تا اقتصاد مقاومتی، اشتغال، رونق تولید و رونق اقتصادی را در بر داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اگر مجلس یک برنامه‌ریزی خوبی برای محقق شدن خواست مقام معظم رهبری داشته باشد می‌تواند یک مجلس ماندگاری در طول دوران انقلاب ما باشد.

208682