سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه گفت:

پروژه پیاده راه غذا کرمانشاه به طور مستقیم برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال می کند

سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه، گفت: پروژه پیاده راه غذا به طور مستقیم می تواند برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و تعدادی زیادی نیز بصورت غیرمستقیم از طریق پروژه صاحب شغل می‌شوند.

کرمانشاه- پرسون؛ سامان احمدیان سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه امروز(اول آبان) در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه گفت: این پروژه تا پایان پاییز امسال آماده بهره برداری است و قرارداد اولیه این پروژه ۱.۷ میلیارد تومان است که با احتساب تورم این رقم به بیش از سه میلیارد تومان هم افزایش می‌یابد.

احمدیان عنوان کرد: پروژه پیاده راه غذا در مسیری به طول ۲۵۰ متر احداث خواهد شد و ۳۴ غرفه به همراه دو فضای بازی کامپیوتری، دو فضای بازی کودکان و... در آن لحاظ شده است.

احمدیان با بیان اینکه در این پروژه ۳۴ غرفه عرضه انواع خوراک و غذا در نظر گرفته شده است افزود: به صاحبان برندهای خوراک یا افرادی که ایده خلاقانه داشته باشند، این غرفه ها واگذار می‌شود.

سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه با بیان اینکه در فراخوان این پروژه تاکنون حدود ۳۰۰ نفر در این زمینه متقاضی شده اند افزود: بعد از بررسی کارشناسان مربوطه، غرفه ها به ۳۴ نفر از این متقاضیان واگذار خواهد شد.

احمدیان خاطرنشان کرد: قرارداد غرفه ها به صورت سالیانه خواهد بود و سال به سال قرارداد یا تمدید شده و یا به افراد دیگر واگذار می‌شود.

سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه گفت: پروژه پیاده راه غذا به طور مستقیم می تواند برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و تعدادی زیادی نیز بصورت غیرمستقیم از طریق پروژه صاحب شغل می‌شوند.

احمدیان همچنین گفت: پروژه پیاده راه غذا در کنار اشتغالزایی، در معرفی خوراک های استان به گردشگران می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

208660