مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

تجربه بسیار خوبی از همکاری با جهاد دانشگاهی ایلام داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان از همکاری‌ها و هم‌ افزایی‌های جهاد دانشگاهی ایلام تقدیر کرد.

به گزارش پرسون؛ مظفر علیشائی در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: تجربه بسیار خوبی از همکاری با جهاد دانشگاهی داریم و این همکاری شایسته، موجب تداوم فعالیت‌های مشترک در سطح ملی برای توسعه استان شده است.

وی با بیان اینکه روحیه مشارکت‌جویی جهاد دانشگاهی، برای ما انگیزه‌بخش است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه یک الگوی بسیار شایسته است و اجرای موفق طرح‌هایی مانند سرباز ماهر و مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان از جمله نتایج روحیه هم‌افزایی در بین جهادگران دانشگاهی است.

سید غلامرضا حسینی عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام نیز تصریح کرد: هفته تربیت بدنی یادآور اهمیت ضرورت نشاط و شادابی در جامعه و فراهم کردن شرایط برای این مولفه‌ مهم در زندگی است و خوشبختانه از زمان مدیریت دکتر علیشائی فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید بر تداوم همکاری‌های جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان استان ایلام، تصریح کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان استان، نمونه‌ هم‌افزایی و همکاری بین ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی است که خوشبختانه در سطح ملی شناخته شده و برای جوانان استان ایلام فرصت‌های بکری را بوجود آورده است.

حسینی با اشاره به پتانسیل‌های استان در زمینه‌های مختلف، گفت: هم‌افزایی بین نخبگان، سازمان‌های دولتی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و نهادهای توسعه‌ای می‌تواند زمینه‌ی توسعه استان را فراهم کند.

منبع: ایسنا

208523

مطالب مرتبط