امیر سرتیپ عباس فرج پور در گفتگو با پرسون:

دشمنان بدانند آسمان ایران برای آنها دست نیافتنی است/ ۵۰درصد از سامانه های مورد بهره برداری داخلی تولید یک سال اخیر است

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی آسمان ولایت گفت: فرج پور در خاتمه سخنانش گفت: دشمنان بدانند آسمان ایران برای آنها دست نیافتنی است، امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش به نمایش گذاشته شده با مدیریت و فرماندهی و تحت کنترل هوایی حضرت خاتم می باشد.

امیر سرتیپ عباس فرج پور، سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت در گفتگو با خبرنگار سیاسی پرسون، گفت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۹ از بامداد امروز 30 مهرماه با حضور نیروهای مشترک ارتش و سپاه در نیمی از آسمان کشور آغاز شد.


فرج پور افزود: با تجهیزات کاملا بومی و تولید داخل با توجه به تجهیزات داخلی کشور، از جمله تجهیزات راداری، موشکی، جنگ الکترونیک، شنود سیگنالی و الکترون اوپیک بصری، در این رزمایش مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت.

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت همچنین ادامه داد: این تجهیزات در رزمایش مورد ارزیابی کارشناسان قرار می گیرد.

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی آسمان ولایت در ادامه گفت: از بامداد امروز تهاجم نیروهای نارنجی توسط نیروهای هوایی ارتش و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انجام می شود. کار کشف و شناسایی اهداف هوایی با شبیه سازی آنچه که به عنوان سامانه ها و پرنده های در عرض رصد کم در حال انجام است.

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی آسمان ولایت در ادامه اظهار داشت: کشف و شناسایی توسط رادارهای بومی، سیگنال های تولید داخل که توسط مجموعه صنابع داخلی کشور و همچنین جهادهای سازندگی نیروهای ارتش و سپاه پاسداران تولید و در حال انجام است.

سخنگوی رزمایش مشترک پدافند هوایی آسمان ولایت در ادامه اظهار داشت: در این رزمایش تمرین هماهنگی، همکاری و تمرین وحدت فرماندهی در مدیریت آسمان ایران، و ایجاد فضای امن پروازها و نشان دادن قدرت اقتدار ایران در آسمان برای دشمنان به نمایش گذاشته می شود.


این مسؤول تاکید کرد: ۵۰٪ سامانه هایی که مورد بهره برداری قرار می گیرد، تولید صنایع و دانشمندان داخلی طی یک سال اخیر بوده است و 50 درصد بعدی سامانه های ارتقاء یافته که کار بهینه سازی بر روی آنها انجام شده شرکت گرفته و این بزرگترین دستاورد ما نسبت به سال گذشته می باشد.


فرج پور در خاتمه سخنانش گفت: دشمنان بدانند آسمان ایران برای آنها دست نیافتنی است، امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش به نمایش گذاشته شده و با مدیریت و فرماندهی و تحت کنترل هوایی حضرت خاتم است.

208517

مطالب مرتبط