شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در مجموعه زیرپوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پرسون؛ نوید دانایی اظهار کرد: با شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در سه روز گذشته در ۶ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان، آمار مبتلایان به بیماری کرونا به عدد دو هزار و ۲۶۶ نفر رسید.

دانایی بیان کرد: بازدید مشترک واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان، بازرسی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سازمان صمت، اتاق اصناف و صدا و سیما از واحدهای صنفی نانوایی، رستوران،

آشپزخانه‌ها به‌ منظور نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کووید-۱۹ نیز صورت گرفته است.

وی از برگزاری کمیته راهبری پروژه پایلوت شهر و روستای بدون دخانیات در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان خبر داد و گفت: این نشست با حضور کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، شبکه

بهداشت و درمان دامغان، فرمانداری، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی با هدف هماهنگی و هم‌اندیشی در راستای اجرای برنامه‌های هدفمند به‌منظور ساماندهی و کاهش تقاضا و عرضه دخانیات برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به انتخاب شهر دامغان و روستای قدرت‌آباد به‌عنوان پایلوت برای اجرای برنامه شهر و روستای بدون دخانیات در دانشگاه علوم پزشکی سمنان اشاره کرد.

208404