‍ به مناسبت روزجهانی غذا؛

اقدامات واحد تغذیه مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در بحران کرونا

مسئول واحد تغذیه مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) گفت: واحد تغذیه از واحدهای حساس و پرکار در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در ایام بحران کرونا می باشد که تغییراتی را در راستای به روز آوری و استاندارد سازی خدمات تغذیه ای به بیماران و کادر درمان انجام داده است.

کرمانشاه- پرسون؛ زهره جوادفر مسئول واحد تغذیه مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این اقدامات در بیمارستان گلستان و بخش های کووید19 و بیمارستان امام رضا(ع) رژیم غذایی پر پروتئین برای بیماران بدون بیماری زمینهای و همچنین ارائه سه وعده آب معدنی، دسر پایه سوپ جهت بیماران و پرسنل انجام شده است.

مسئول واحد تغذیه مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) ادامه داد: ارائه میان وعده صبح و عصرجهت بیماران دارای انواع رژیمهای غذایی و پرسنل و هفت وعده گاواژ صنعتی و کالری دنس جهت بیماران تغذیه انترال از دیگر اقدماتی است که صورت گرفته است.

جوادفر اظهار داشت: مشاوره تغذیه برای کلیه بیماران بستری در ICU و بیماران سایر بخشهای بیمارستان گلستان بر حسب نیاز توسط کارشناس تغذیه مقیم در بیمارستان گلستان انجام شده است

وی عنوان کرد: همچنین برای تمامی بیماران نیازمند تغذیه انترال در بیمارستان امام رضا(ع) وعده هفتم گاواژ (ساعت ۱۲شب) شروع و بصورت گاواژ صنعتی به بیماران ارائه میشود.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

208118