فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

بیش از 2 تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف دو تن و 87 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شش ماهه امسال خبر داد.

کرمانشاه- پرسون؛ جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز 24 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: عمده مواد کشف شده تریاک است و طی این مدت 24 باند مواد مخدر در استان منهدم و 158 قاچاقچی و حدود دو هزار توزیع کننده و خرده فروش نیز دستگیر شدند.

جرائم در فضای مجازی

جاویدان اظهار داشت: یک اپلیکیشن رایگان توسط این معاونت طراحی شده که تمام آموزش های پلیس در آن رایگان ارائه می شود و عمده آموزش های این معاونت بر بستر فضای مجازی تمرکز دارد.

وی از ارائه 7960 مورد خدمات مشاوره رایگان در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد و افزود: از این تعداد 71 درصد پرونده ها به مصالحه ختم شده است.

جاویدان در ادامه از کاهش 35 درصدی جرائم فضای مجازی در شش ماهه ابتدای سال خبر داد و افزود: در حوزه این جرائم 287 مورد برداشت غیرمجاز، 555 فقره سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه، 84 فقره مزاحمت های اینترنتی و 43 فقره انتشار فیلم خصوصی و خانوادگی ثبت شده است.

نیمه ابتدای سال، 198 نفر در جاده های کرمانشاه جان باختند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از جان باختن 198 نفر در تصادفات استان در نیمه ابتدای امسال خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت 4390 نفر در تصادفات استان مجروح شدند.

جاویدان تشریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال تعداد تصادفات فوتی استان در مجموع درون شهری و برون شهری 24 درصد کاهش داشته، تصادفات جرحی 19 درصد و تصادفات خسارتی نیز 58 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در مجموع تصادفات استان طی این مدت 47 درصد کاهش داشته و تعداد مجروحین 20 درصد و تعداد فوتی های تصادفات 30 درصد کاهش داشته است.

لیلا خوب مرام- استان کرمانشاه

208114