معاون مسکن راه و شهرسازی استان یزد:

نیمی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد، حائز شرایط هستند

خواجه رضایی گفت: در استان یزد از مجموع متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 11 هزار و 145 نفر معادل 50 درصد ثبت نامی‌ها حائز شرایط شناخته شدند.

به گزارش پُرسون؛ احسان خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد. در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد. گفت: برای این طرح تاکنون سه مرحله ثبت نام برای متقاضیان استان انجام گرفته است که در مجموع 22هزار و 263 نفر ثبت نام کردند که 15هزار و 331 نفر مربوط به شهر یزد و مابقی مربوط به دیگر شهرستان‌های استان بودند؛ البته این آمارها با احتساب آمار متقاضیان فرهنگیان است.

وی ادامه داد: در استان یزد از مجموع متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 11 هزار و 145 نفر حائز شرایط شناخته شدند که از این تعداد 5 هزار و 478 نفر تایید نهایی شدند و بررسی وضعیت بقیه متقاضیان یا در دست جریان است و یا 5 سال سابقه سکونت آنها احراز نشده و یا مراجعه‌ای برای ادامه روند ثبت نام نداشتند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد: برای 5 هزار و 355 نفر از متقاضیان واجد شرایط استان یزد، افتتاح حساب صورت گرفته و 3 هزار و 618 نفر از آنها واریز وجه داشته‌اند.

خواجه رضایی با بیان اینکه برای همه متقاضیان تا به امروز زمین تامین شده و در حال حاضر مشکلی از نظر تامین زمین وجود ندارد، گفت: دو برابر واجدین شرایط تامین زمین در استان یزد انجام شده است و به تعداد متقاضیان واجد شرایطی که اقدام به واریز وجه کنند ساخت و ساز مسکن نیز انجام می‌شود.

وی در خصوص اقدامات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن گفت: در مرکز استان واقع در بلوار نواب صفوی نزدیک به 50 درصد عملیات اجرایی این طرح انجام شده است؛ همچنین این طرح در بلوار مدرس، آزاد شهر و پشت صدا و سیمای یزد نیز مراحل پایانی طراحی را طی می‌کند و به زودی و حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

یزدرسا

انتهای پیام/

208009

مطالب مرتبط