مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان:

علمی شدن ورزش در استان همدان پیگیری شود/ به دنبال میزبانی تیم‌های خارجی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه علمی شدن ورزش در استان همدان پیگیری شود، گفت: به دنبال میزبانی از تیم‌های خارجی در استان همدان هستیم.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حمید سیفی ظهر یکشنبه در جمع اعضای هیئت ژیمناستیک استان همدان، گفت: ژیمناستیک ورزش پایه در بین همه رشته‌های ورزشی است که دارای حرکات بسیار خوبی است.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 5 هزار ژیمناستیک کار دارای بیمه ورزشی در استان همدان، گفت: در ورزش ژیمناستیک لازمه بهره‌گیری از آخرین تکنیک‌ها داشتن هوش حرکتی مناسب که خوشبختانه ورزشکاران استان همدان از آن برخوردار هستند.
سیفی استعدادیابی ورزشی را یکی از مؤلفه‌های مهم در راستای بقا و در اوج ماندن ورزش استان دانست، گفت: اگر بخواهیم در سطوح مختلف ملی و فراملی حرف برای گفتن داشته باشیم باید استعدادهای نهفته را شناسایی و در راستای موفقیت ایشان قدم برداریم.
وی گفت: یکی دیگر از الزامات موفقیت هرچه بیشتر در ورزش جذب اسپانسر یا حامی مالی است که باید توسط هیئت‌های ورزشی پیگیری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از پیگیری برای میزبانی همدان از تیم‌های ملی خارجی خبر داد و گفت: استان همدان دارای پتانسیل‌های جهانی است لذا باید برای رونق و توسعه آن در حوزه‌های مختلف همچون ورزش بیش‌ازپیش تلاش کرد.
گفتنی است از ابتدای صبح امروز 4 هیئت ژیمناستیک، هاکی، پرورش اندام و انجمن‌های ورزشی طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت مجزا با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

207703