دبیر کانون‌های خادم‌یاری دفتر آستان قدس یزد خبرداد؛

اجرای طرح «حسینیه خانگی با نسیم رضوی» در یزد

دبیر کانون‌های خادمیاری دفتر آستان قدس یزد، از اجرای طرح «حسینیه خانگی با نسیم رضوی» در یزد خبر داد.

یزد_ پرسون؛ دبیر کانون‌های خادمیاری دفتر آستان قدس رضوی یزد، در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای طرح «حسینیه خانگی با نسیم رضوی» در یزد خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی برخی از عزاداری های سطح شهر، خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی در یزد پیشنهاد برگزاری روضه های خانگی را ارائه دادند که مورد موافقت دفتر قرار گرفت؛ این طرح از اول محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت.

حسن جواهریان اضافه کرد: در این طرح در ایام ذکر شده، هر شب تعدادی از خادمیاران رضوی به همراه یک روحانی و مداح خادمیار، باحضور در منازل شهدا، عزای حضرات معصومین(ع) و خاصه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را اقامه می کنند.

وی با اشاره به استقبال خوب خانواده های معظم شهدا از این طرح گفت: خوشبختانه این طرح مورد استقبالی خوبی قرار گرفته به نحوی که در برخی از شب ها ما دو مجلس را برگزار می کنیم و تاکنون بالغ بر 60 مجلس عزا در منازل شهدا برپا شده است.

دبیر کانون های خادمیاری دفتر آستان قدس یزد، در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری برنامه ویژه در ایام شهادت امام هشتم خبر داد و اظهار داشت: در این شب برنامه ویژه ای را در میدان امیرچقماق یزد و در کنار تربت مطهر شهدای گمنام تدارک دیدیم که اگر وضعیت یزد در زمینه کرونا حاد نباشد این مراسم با حضور عاشقان امام مهربانی، برگزار خواهد شد.

یزد_حیران

207680

مطالب مرتبط