پیگیری جدی پروژه‌های مجتمع فرهنگی شاهرود و تالار مرکزی سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پیگیری جدی پروژه‌های مجتمع فرهنگی شاهرود و تالار مرکزی سمنان خبر داد و گفت: این طرح‌ها مطابق با تخصیص اعتباری که دارند، پیش خواهند رفت.

به گزارش پرسون؛ فرشید فلاح‌لاله‌زاری، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی شاهرود در سال گذشته، پنج میلیارد تومان اعتبار داشته و در سال جاری نیز ۱۵ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار سال ۹۸ مجتمع فرهنگی شاهرود به طور کامل جذب شده است و مطابق تخصیص، سال ۹۹ نیز کارها جلو خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ادامه داد: مجری این طرح، مسکن و شهرسازی شاهرود و بهره‌بردار آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است.

فلاح‌لاله‌زاری بیان کرد: در سمنان، اعتبار سال ۹۸ تالار مرکزی سمنان، فقط ۵۰۰ میلیون تومان جذب شد؛ چون کارهای مطالعه و طراحی آن انجام نشده بود که در روزهای اخیر آغاز شده است.

او اضافه کرد: اعتبار سال جاری این پروژه نیز ۱۵ میلیارد تومان بوده که آن هم مطابق تخصیص جلو خواهد رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: در مجتمع فرهنگی شاهرود، کلنگ اجرایی کار به زمین زده شده و در سمنان نیز با طی مراحل انتخاب پیمانکار و انجام مناقصه، کار اجرایی آغاز خواهد شد.

فلاح‌لاله‌زاری بیان کرد: مقایسه پروژه‌ها در استان سمنان کار صحیحی نیست؛ چون هر کدام ردیف اعتباری و شرایط خاص خودشان را دارند؛ آنچه مهم بوده، این است که هر دو پروژه به نیاز اصلی استان سمنان، یعنی داشتن تالارهایی با ظرفیت بالا پاسخ می‌دهند و با فازبندی جلو خواهند رفت.

منبع/ فارس

207502