فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف 22 قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط پلیس امنیت عمومی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی گفت: 22 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ۳۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

کرمانشاه پرسون؛ سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پرسون، با اشاره به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی، گفت: حدود ۳۰۰ هزار ماسک غیر بهداشتی و انواع اقلام خانگی مانند یخچال، لباسشویی، البسه خارجی و اقلام خوارکی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف و در همین رابطه ۳۳ نفر که در امر قاچاق اقلام ضرروی و مایحتاج مردم فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی گفت: 22 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ۳۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.


جاویدان افزود: یک هزار و ۲۰۰ مورد تذکر در خصوص آلودگی صوتی،پوشش نامناسب، دور دور کردن، مزاحمت و ...، انجام ۱۷۰ مورد تذکر به واحد‌های صنفی متخلف و پلمب ۲۵ قلیانسرا، عرضه پوشاک و آرایشگاه از دیگر اقدامات پلیس امنیت عمومی در زمان اجرای این طرح بوده است.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از توقیف ۱۲۷ دستگاه خودرو و ۴۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در نتیجه اجرای طرح ظفر ۶ خبر داد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه طرح ظفر ۶ با حضور پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد، گفت: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حدود ۱۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴۱ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه ۸۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر شدند.

جاویدان همچنین از کشف ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص روان گردان و انهدام یک باند عرضه مواد مخدر خبر داد و افزود: ۲۴ مکان عرضه، تهیه و توزیع مواد مخدر نیز پلمب شد.

وی به کشف ۲۳۸ فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و ... توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: کشف ۲۱ فقره سرقت خودرو، ۴۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۲۳ فقره سرقت اماکن از جمله این کشفیات بود و ۹۱ سارق نیز در این رابطه دستگیر شدند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

207449