مدیرعامل نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

220 تاکسی، به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توقیف شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از توقیف ۲۲۰ دستگاه تاکسی و ۱۱ دستگاه اتوبوس به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

کرمانشاه- پرسون؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی مقابله با ویروس کرونا، گفت: کمیته پیشگیری از کرونا در سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، ۶۳ هزار پیامک، توزیع بیش از ۱۰ هزار تراکت آموزشی، نصب بیش از ۳۰ هزار بنر اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب ۵ هزار و ۵۰۰ برچسب ورود بدون ماسک ممنوع، در اتوبوس ها و تاکسی ها انجام داده است.

سلیمانی با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد رانندگان تاکسی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند گفت: برای جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به وسایل حمل و نقل عمومی، برنامه ای در اختیار نداریم.

وی همچنین از توزیع ۳۳ هزار عدد ماسک در میان رانندگان خبر داد و گفت: اکیپ های ضدعفونی کننده ثابت و سیار در جهت پیشگیری در برابر کرونا در سطح شهر خدمت رسانی کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه افزود: همچنین ۴۵۰۰ بسته معیشتی و حمایتی میان رانندگان کرمانشاهی توزیع شده است.

سلیمانی تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات کرونا، هفت هزار و ۵۱۲ نفر نام نویسی کردند که ۴ هزار و ۵۹۰ نفر معادل ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که در این زمینه در کشور رتبه اول را کسب کرده‌ایم.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

207091