فرماندار سوادکوه شمالی:

سیلاب ۲۵ میلیارد ریال به منطقه لفور سوادکوه شمالی خسارت زد

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: بارش شدید باران و سیلاب هفته گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منطقه لفور این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش پرسون؛ بارش شدید باران یکشنبه شب ششم مهر ماه در مناطق بالادست شهرستان سوادکوه شمالی به راه های ارتباطی ، برق، کشاورزی و شبکه آب منطقه لفور وارد کرد.

سید محمد انصارالحسینی افزود: در پی بارش شدید باران هفته گذشته، راه‌های ارتباطی روستاهای اسپوک، غوزک رودبار و درزی کلا قطع شده بود که با هماهنگی های به عمل آمده از سوی شرکت خطوط لوله نفت و ارسال یک دستگاه بیل مکانیکی راه روستای درزیکلا بازگشایی شد.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری به عمل آمده از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودر راه ارتباطی روستاهای اسپوک وغوزک رودبار هم بازگشایی و برق آن مناطق هم وصل شد.

فرماندار سوادکوه شمالی در پایان با اعلام اینکه سیلاب به هفت تیر برق منطقه لفور خسارت وارد کرد،گفت: میزان خسارت به بخش برق بیش از ۱۱۰ میلیون تومان بوده که با همکاری های به عمل آمده از سوی ماموران، برق روستای غوزک رودبار هم امروز وصل شد.

منبع: ایرنا

206996