نماینده ولی فقیه در کردستان:

خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنها را بیشتر می‌کند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم کردستان مردمی با اصالت و فرهنگی هستند که در کلام رهبری نیز بر آن تاکید شده و خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنان را بیشتر می‌کند.

کردستان- پرسون؛ حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امام جمعه کردستان صبح امروز در جریان دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سنندج با وی، اظهار کرد: شهر سنندج دچار مشکلاتی است و بسیاری از این مشکلات به راحتی قابل لمس است و در چند بازدید در هسته مرکزی شهر به خوبی این مشکلات دیده می‌شود.

وی افزود: یکی از مشکلات سنندج می‌تواند همین مسئله پروازهای فرودگاه باشد که پس از چند دهه هنوز هم می‌بینیم که با مشکلات فراوانی مواجه بوده و این در حالی است که در هر نقطه‌ای که رفت و آمد بیشتر باشد به ویژه پروازهای داخلی و خارجی، شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در بحث دست‌فروشی و بیکاری نیز این معضل را به چشم دیده‌ایم و می‌بینیم که مردم مشکلات عدیده‌ای دارند اما همواره می‌بینیم بنا بر فرهنگ و اصالت غنی که مردمان این استان دارند همواره شاکر هستند.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: در بحث‌های مختلف با توجه به قدرت مدیریتی که داریم می‌توانیم در کنار این مردم حضور داشته باشیم و به آنان توجه لازم را داشته باشیم که همین مسئله باعث می‌شود مردم با تمام مشکلاتی که دارند زبان تلخی نداشته باشند و در گلایه‌های خود تنها به دنبال بیان و رفع مشکلات باشند.

وی بیان کرد: خدمت به مردم بدون منت توسط همه مسئولان می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و انتظار داریم هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد بدون نگاه مذهبی به مردم این استان که مردمانی قدرشناس و لایق هستند، خدمت کنند.

منبع: مهر

206804