رونق در بازار طلایی فاروج

راه اندازی "بازارچه زعفران" در قطب تولید طلای سرخ خراسان شمالی

نا به سامانی سال گذشته در عرضه زعفران، غافلگیر کننده بود که امسال برای پیشگیری از این بحران، بازارچه زعفران در فاروج به عنوان قطب تولید طلای سرخ خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پرسون؛ مسئول نمایندگی اداره تعاون روستایی فاروج با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه اندازی بازارچه زعفران در محل اتحادیه تعاون روستایی فاروج و در جهت رفاه حال کشاورزان محترم، هم‌چنین ممنوعیت خرید گل زعفران در شهر فاروج، این اتحادیه از 7مهرماه سال جاری به مدت ده روز کاری، آمادگی عقد قرارداد با بهره برداران محترم در حوزه خرید گل زعفران را اعلام می دارد.

بهزاد خالق پناه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی بازارچه زعفران فاروج اظهار داشت: این بازارچه در ۳۵ غرفه در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع همراه با امکانات اولیه رفاهی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد .

وی خاطرنشان کرد: مبالغ دریافتی اجاره بهاء و منافع حاصل از بازارچه با توجه به این که کشاورزان سهامدار هستند نصیب خود آن‌ها خواهد شد.

مسئول نمایندگی اداره تعاون روستایی فاروج ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های تمام کسانی که در احداث و راه اندازی بازارچه در فاروج همکاری داشتند افزود: در راستای احداث و راه اندازی بازارچه زعفران در فاروج، همراهی، همکاری و تلاش‌های دلسوزانه و خستگی ناپذیر مهندس مسعود صادق تیتکانلو، فرماندار شهرستان فاروج ستودنی و قابل تقدیر است که صمیمانه از زحمات و تلاش های شبانه روزی او تقدیر و تشکر می نماییم.

هم‌چنین از زحمات و تلاش های ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی، ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان و مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان فاروج نیز تقدیر و تشکر می نمائیم.

206611

مطالب مرتبط