در نسیم شهر برگزار شد:

مراسم نکوداشت روز آتش نشان در نسیم شهر برگزار شد

مراسم تقدیر از آتش نشانان نسیم شهری با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، بخشدار ، شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه به مناسبت روز آتش نشان برگزار شد.

بهارستان_ سایت خبری پرسون : ایرج ترکمانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن قدردانی از مدیران شهر به منظور فراهم آوردن فرصتی در راستای تقدیر از آتش نشانان گفت:روز آتشنشان روز تجلیل از ایثارگریهای انسانهای پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوع های خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می روند امیدوارم که تمام شهروندان و مسئولان از عملکرد همکاران بی ادعای من در سازمان آتش نشانی خشنود باشند.

ما و همکارانمان همه به هم قول داده ایم تا برای نجات جان و مال مردم از هیچ عمری کوتاهی نکنیم. زمانیکه شهروندی جان یا مال خود را در حادثه‌ای از دست می‌دهد از تلخ‌ترین لحظات کاری ماست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی افزود: آرزو داریم روزی فرابرسد که در شهر شاهد هیچ حادثه‌ای نباشیم و این امر زمانی محقق می‌گردد که بتوانیم در وظیفه اصلی که همان ارتقاء آگاهی به شهروندان است موفق عمل کنیم تا در وهله اول با رعایت نکات ایمنی از بروز هر گونه حادثه پیشگیری کنیم.

در پایان این مراسم با حضور ریاست شورای اسلامی ،بخشدار ،امام جمعه بخش بوستان و شهردار نسیم شهر از پرسنل اتشنشانی که زحمات زیادی جهت رفاه حال شهروندان می کشند با اهدا لوح و یادبود تجلیل به عمل آمد.

مهدیزاده_ بهارستان

206591