پس از شکست مقابل پاختاکور ازبکستان؛

استقلال از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند

تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه ۲ بر ۱ مغوب تیم پاختاکور ازبکستان شد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

به گزارش پرسون؛ شامگاه شنبه ۵ مهر در دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال استقلال تهران و پاختاکور ازبکستان به مصاف یکدیگر رفتند.
استقلال با کسب پنج امتیاز پس از الاهلی عربستان در رده دوم گروه A قرار گرفته بود و تیم پاختاکور نیز با ده امتیاز و کسب جایگاه اول گروه B به این مرحله راه یافته بود.
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن تیم استقلال تهران در مصاف با پاختاکور ازبکستان بودند.
الدوربک سویونوف، فرخ سایفی‌اف، ایگور کریمتس، آنزور اسماعیل‌اف، خوجی‌اکبر علی‌جانف، عادل‌جان خاموربکوف، سردار سابیرخودجائف، داستونبک خامداموف، جلال‌الدین ماشاریپوف، ارن دردیوک و دراگان چران هم در ترکیب اصلی پاختاکور ازبکستان قرار داشتند.
علی کریمی از روی ضربه کاشته در دقیقه ۳۲ برای تیم استقلال گلزنی کرد.
در ادامه تیم پاختاکور ازبکستان با زدن ۲ گل در دقایق ۴۳ و ۴۷ نتیجه بازی را بازگردانند.
بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم پاختاکور به پایان رسید تا تیم استقلال تهران از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز بماند و از گردونه این مسابقات حذف شود.
۳ بازیکن از استقلال و یک بازیکن از پاختاکور در این دیدار از سوی داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

206427