اهدای خون کارکنان تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب خبر داد: پرسنل و سربازان تیپ ۷۱ نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش، امروز به یاد شهدای گلگون کفن ارتش که با تقدیم خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند در حرکتی نمادین امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس با اهدای خون خود برای یاری رسانی به بیماران نیازمند یادوخاطره این شهدا را گرامی داشتند.

کرمانشاه- پرسون؛ سرهنگ جلیل شاطری فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب در این مراسم اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر زمانی پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت می‌باشند.

جلیل شاطری عنوان کرد: تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش مستقر در شهرستان سرپل ذهاب در زمان جنگ اقتدار خودرا دربرابر دشمن نشان داد و امروز در زمان صلح در کنار دفاع از مرزها به خدمات رسانی به مردم در بخشهای مختلف می پردازند.

شاطری تصریح کرد: پرسنل و سربازان تیپ ۷۱ نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش، امروز به یاد شهدای گلگون کفن ارتش که باتقدیم خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند درحرکتی نمادین امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس با اهدای خون خود برای یاری رسانی به بیماران نیازمند یادوخاطره این شهدا را گرامی داشتند.

206147