مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت:

اعزام تیم های تخصصی پزشکان به 8 شهرستان برای محرومیت زدایی

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در راستای محرومیت زدایی و با تعامل سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و وزارت بهداشت در هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر به مدت هشت روز در ۸ شهرستان تیم های تخصصی و فوق تخصص اعزام می شوند.

کرمانشاه- پرسون؛ حامد بهرامیان مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای محرومیت زدایی و با تعامل سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و وزارت بهداشت در هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر به مدت هشت روز در ۸ شهرستان تیم های تخصصی و فوق تخصص اعزام می شوند.
بهرامیان همچنین افزود: در بحث بیماریابی و ارجاع بیمار در روز های اعلام شده توسط شبکه ها انجام می گردد.
مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: موارد اعمال جراحی و خدمات پاراکلینیکی در سطح اول به بیمارستان های شهرستان ها و در سطح بالاتر به مراکز درمانی شهر کرمانشاه انجام می شود.
وی ادامه داد: لازم به ذکر است متخصص های ریه،پوست،قلب و عروق،چشم پزشکی،دندانپزشکی،عفونی،گوارش و کبد، نفرولوژی اطفال، خون و انکولوژی، داخلی و... به مناطق اعزام می شوند.
بهرامیان خاطر نشان کرد: همچنین خدمات اکوکاردیوگرافی،انجام نوار قلب و سونوگرافی با دستگاه های پرتابل دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.
بهرامیان با عنوان اینکه یک دستگاه آمبولانس با هماهنگی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی استان در محل انجام برنامه ها حضور دارد ادامه داد: همچنین در هر هشت روز اعزام یک ساعت زودتر ۲ نفر پزشک عمومی جهت ویزیت ، تقسیم بیماران و غربالگری ثانویه در محل انجام برنامه حضور دارند.
وی گفت: همچنین چهارشنبه دوم مهر ۱۵ تیم طرح شهید رهنمون (شامل پزشک عمومی،پرستار،ماما،بهداشت کار و روانشناس،کارشناس تغذیه و ارائه داروی رایگان) در ۱۵ نقطه شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه اعزام می شوند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

205732