در سه شنبه تکریم صورت گرفت؛

نقدیر از پدر شهید «محمد مقصودی»، یک جهادگر و یادگار دفاع مقدس

به گزارش پرسون؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است، که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است. این سه شنبه هم چون هفته های گذشته از خانواده شهدا تقدیر شد.

لوح سپاس سه شنبه تکریم در دستان پدر شهید «محمد مقصودی» در جاجرم

پدر شهید «محمد مقصودی» از شهدای جان برکف و گلگون کفن دفاع مقدس در مراسم سه شنبه های تکریم جاجرم تقدیر شد.

طرح ملی #سه شنبه های_تکریم در جاجرم پدر شهید «محمد مقصودی» از شهدای والامقام دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حاج «عبدالله مقصودی» پدر شهید «محمد مقصودی» و همچنین برادر شهید «حسن مقصودی» هر دو از شهدای 8 سال دفاع مقدس، در این مراسم که طی دیداری در منزل وی صورت پذیرفت، تقدیر شد.

شهید «حسن مقصودی» اولین شهید بسیجی شهرستان جاجرم است که در تاریخ سوم فروردین سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

همچنین شهید «محمد مقصودی»، فرزند حاج عبدالله مقصودی در سال 1366 به شهادت رسید.

سه شنبه تکریم گرمه با تقدیر از یادگاران دفاع مقدس جان گرفت

طرح ملی #سه شنبه های_تکریم در گرمه با تقدیر از رزمنده، ایثارگر و یادگار دفاع مقدس و نیز پیشکسوت فرهنگی، برگزار شد.

طرح ملی #سه شنبه های_تکریم در شهرستان گرمه با تقدیر از دو تن از یادگاران دفاع مقدس و فعالان فرهنگی پیشکسوت در گرمه برگزار شد .

ابتدا و به همت کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و نیز کانون فرهنگی هنری جوانان امیرالمؤمنین شهر گرمه از «حسن یعقوبی» پیشکسوت فرهنگی و یکی از فعالین و اعضاء هیئت امناء مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) تقدیر شد.

همچنین به همت کانون امام جعفر صادق(علیه السلام) و نیز همراهی کانون امام رضا (علیه السلام) شهر گرمه «نوروزعباسی» از رزمندگان و یادگاران روزهای جنگ تحمیلی با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

قدردانی از کسبه جهادگر بجنوردی در قالب طرح سه شنبه های تکریم

کانون فرهنگی هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد با همراهی امام جماعت این مسجد، از کسبه نیک اندیش و جهادگر مسجد تقدیر کردند.

طرح ملی #سه شنبه های_تکریم به همت کانون فرهنگی هنری مسجد پنج تن آل عباء بجنورد با تقدیر از کسبه نمونه و جهادگر محله مسجد برگزار شد.

براین اساس در این مراسم که با همراهی حجت الاسلام رنجبر امام جماعت مسجد پنج تن آل عباء برگزار شد، ابتدا با حضور در محل کسب «برات نورانی » از کسبه مسجدی و جهاد گر با اهداء لوح سپاس و تمثال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیر شد.

همچنین در ادامه فعالان مسجد لوح سپاس سه شنبه های تکریم را به «علی خان زاده» فروشنده مواد غذایی و خار و بار در محل کسب وی، برای خدمات مسجدی و مشارکت های انسان دوستانه اش به این فروشنده تقدیم کردند.

در پایان نیز از «اصغر یونسی» نانوای خیر و مسجدی محله در قالب طرح سه شنبه های تکریم تقدیر شد.

205700