خراسان شمالی جز ۶ استان کمترین وقوع جرم در کشور است

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از نظر جرم جزء ۶ استان دارای کمترین وقوع جرم در کشور است با این حال نمی‌توان گفت فعالیت اراذل و اوباش در استان صفر است.

به گزارش پرسون؛ فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش از یک ماه پیش در خراسان شمالی فعال شد و مطابق این طرح برنامه‌های ویژه‌ای برای برخورد با اراذل اجرا شد.

سردار علیرضا مظاهری ادامه داد: خراسان شمالی از نظر جرم جزو ۶ استان دارای کمترین وقوع جرم است با این حال نمی‌توان گفت فعالیت اراذل و اوباش در استان صفر است.

وی افزود: در حوزه شناسایی اراذل و اوباش، در سال جاری ۸۳ نفر شناسایی شدند که ۸۱ نفر آنان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

مظاهری از احضار ۱۳۷ اراذل به پلیس خبر داد و گفت: طی سال جاری از ۱۷ اوباش فضای مجازی تعهد گرفته شده است زیرا برنامه پلیس ابتدا تذکر و هشدار دادن است.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: ۹ مورد پارک، تفرجگاه و پاتوق اراذل و اوباش در سال ۹۹ پاکسازی شده است که مردم از این اتفاق رضایت بسیاری داشته‌اند.

وی در انتها با تاکید بر اینکه خراسان شمالی شاهد افزایش تعداد اراذل و اوباش نیست، گفت: در فضای مجازی جرایمی مانند حمایت از اراذل مطرح کشور و استان و عرض اندام با سلاح سرد و گرم رخ می‌دهد که با این موارد برخورد می‌کنیم.

195486

مطالب مرتبط