رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تشدید نظارت های مسئولان ارشد دانشگاه در مراکز بهداشت و درمان فارس

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و پنجاه و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، از تشدید نظارت های مسئولان و مدیران ارشد دانشگاه در مراکز بهداشتی و درمانی استان برای مدیریت بحران کرونا خبر داد.

فارس _ پرسون :مهرزاد لطفی با بررسی مصوبه های پیشین ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه، تاکید کرد: نه تنها مرکز استان، بلکه تمامی شهرستان ها و مناطق فارس تحت نظارت شدید مسئولان ارشد دانشگاه و ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه هستند.


او از مردم فارس خواست تا با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و برای مدیریت بهتر این بحران، با مجموعه سلامت همکاری بیشتر داشته و توصیه های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

دکتر لطفی ضمن اعلام انجام هزار و ۲۹۰ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.



بررسی عملکرد مراکز ۱۶ ساعته استان نیز دیگر محور این نشست بود که با حضور رییس دانشگاه ارزیابی شد.

دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده پیرامون بیمارستان پشتیبان و شیوه خدمت رسانی به مبتلایان در بیمارستان های مرجع استان ارایه داد و به بررسی آمار بستری در بخش های عادی و مراقبت های ویژه بیمارستان های استان پرداخت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند.



دکتر «علیرضا میراحمدی زاده» عضو کارگروه علمی کرونا ویروس در دانشگاه نیز در این نشست در ارتباط با برنامه جهانی «COVAX» و وضعیت کرونا در استان های وضعیت قرمز کشور توضیحاتی ارایه داد.

دکتر «محمدرضا ادراکی» رییس دانشکده شیراز نیز دیگر عضو این نشست بود که در مورد فعالیت ها و تلاش اساتید دانشگاه در حوزه آموزش مجازی دانشجویان گزارشی ارایه داد.


یکصد و پنجاه و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، هفدهم شهریور، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

نوا نیکو _ استان فارس

195177