خطیب نماز جمعه کرمانشاه گفت:

هرگز با اسرائیل سازش صورت نخواهد گرفت/ خیانت امارات در منطقه برای آزادی خواهان فراموش شدنی نیست

امام جمعه کرمانشاه در خطبه نماز جمعه ضمن تاکید بر اینکه هرگز سازش با اسرائیل صورت نخواهد گرفت گفت: در منطقه آزادی خواهان هیچگاه خیانت امارات متحده عربی در سازش با رژیم صهیونیستی را فراموش نمیکنند.

کرمانشاه_ پرسون؛ آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع نمازگزاران گفت: آزادی خواهان منطقه هرگز خیانت امارات را فراموش نمیکنند.

وی ضمن قدردانی از هیئت‌های عزاداری استان به خاطر رعایت دستور‌های بهداشتی در سوگواری‌های حسینی در دهه اول محرم گفت: ویژگی بسیار مهم در مکتب الهام بخش امام حسین علیه السلام که باعث ماندگاری آن شده است و عقلانیت و منطقی است که آن را از پس قرن‌ها و در همه شرایط حفظ کرده است.

وی افزود: علت بیمناکی دشمنان از مکتب عاشورا، اندیشه آزادی خواهی و مقاومت در برابر زیاده خواهی ظالمان است.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها به سازش اخیر امارات متحده عربی و اسرائیل اشاره کرد و گفت: این خیانت با عنوان ملت مظلوم فلسطین را آزادی خواهان منطقه هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

آیت‌الله علما در بخش دیگری از خطبه‌هایش با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در دو حوزه انتخابیه استان از مردم دعوت کرد برای تکمیل کرسی‌های نمایندگان استان در خانه ملت در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

194978

مطالب مرتبط