دستگاه های برتر استان کرمانشاه معرفی شدند؛

پایان کار شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه با معرفی 12 دستگاه اجرایی برتر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ارزیابی دستگاه های اجرایی را براساس شاخص های عمومی و تخصصی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: شاخص های اختصاصی مربوط به بخش عملکرد دستگاه اجرایی در اجرای ماموریت های محوله و بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی،اسناد توسعه و ... است.
کرمانشاه- پرسون؛ حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، عصر امروز(پنجم شهریور) در مراسم معرفی دستگاه اجرایی برتر گفت: بنا بر دلایلی چهار سال این جشنواره برگزار نشد و دومین جسنواره پی در پی در سالهای اخیر می باشد که برگزاری آن در ستور کار قرار گرفت.
وفایی با عنوان اینکه با برگزاری این جشنواره دستگاه های اجرایی می توانند نقاط قوت خود را تقویت کنند و همچنین نقاط ضعف خود را شناسای و در جهت بهیودی و پیشرفت تلاش کنند، ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی استان برتر هستند، در این شرایط تحریم و اوضاع سخت اقتصادی تلاش زیادی می طلبد عملکرد که اقدام و عملکرد تمام دستگاههای اجرایی در این راستا قابل تقدیر است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه عنوان کرد: در استان شاهد کاهش شش درصدی نرخ بیکاری در دوسال اخیر بوده ایم که با همکاری تمام دستگاه های استان محقق شده و حاصل تلاش تمام مدیران و کارمندان در این شرایط سخت اقتصادی است. و این کاهش به منزله رفع این معضل نیست و همچنان جز اولویت اصلی استان می باشد.
ارریابی دستگاه های اجرایی براساس دو شاخصه عمومی و تخصصی
وفایی با اعلام اینکه حضور در جشنواره اختیاری بود و 51 دستگاه اعلام آمادگی کردند افزود: از طرفی حضور برخی از دستگاه ها از جمله شهرداری ها،دانشگاه ها، بانک‌ها و بیمه‌ها در این جشنواره الزامی بوده و در مجموع امسال 65 دستگاه در این جشنواره حضور داشتند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ارزیابی دستگاه های اجرایی را براساس شاخص های عمومی و تخصصی عنوان کرد و ادامه داد: شاخص های اختصاصی مربوط به بخش عملکرد دستگاه اجرایی در اجرای ماموریت های محوله و بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی،اسناد توسعه و ... است.
وفایی شاخص های عمومی در نظر گرفته شده در ارزیابی جشنواره را بر اساس شش محور توسعه دولت الکترونیک، اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقا سلامت اداری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد عنوان کرد.
وی همچنین در خصوص خدمات دولت حداقل حقوق کارمندان از 490 هزار تومان در سال 92 به 1.9 میلیون تومان در حال حاضر رسیده که رشد 266 درصدی داشته است و افزایش متوسط حقوق کارمندان از 1.7 میلیون تومان در سال 1392 به 5.4 میلیون تومان در حال حاضر رسیده است.
در پایان این جشنواره اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل اقتصاد و امور دارایی، شرکت برق منطقه ای غرب، اداره کل بنیاد شهید، اداره کل استاندارد، مدیریت درمان تامین اجتماعی، شرکت توزیع برق، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به عنوان 12 دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شدند.
آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194630