رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین هدیه برای مدافعان سلامت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  انتظار ما از مردم این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدافعان سلامت خود کمک کنند و بدانند بهترین هدیه برای مدافعان سلامت، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.
کرمانشاه- پرسون؛ محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین تجلیل از مدافعان سلامت استان اظهار داشت: فداکاری شش ماهه جامعه بهداشت و درمان کشور بی نظیر و بسیار قابل تقدیر است. پزشکان در بحران کرونا بار دیگر نشان دادند که همیشه در سختی ها، کنار مردم کشورشان بوده اند.
مرادی با عنوان مقارن شدن آیین تجلیل از مدافعان سلامت با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان افزود: قیام عاشورا به همه ما درس ایثار و از خودگذشتگی داد و پزشکان در ایام بحران کرونا و مبارزه با این ویروس به معنای واقعی، این فدکاری و ایثار را در کارشان متجلی ساختند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران پزشکان در بحث درمان، تحقیق و آموزش پا به پای جهان پیش رفتند.
وی ادامه داد: همان گونه که شاهد هستید اکنون وضعیت درمان بیماری کرونا در کشور بسیار بهتر از اسفند ماه است که حاصل تلاش بی وقفه پزشکان و مدافعان سلامت محسوب می شود.
پزشکان در زمان شیوع این بیماری نشان دادند همچون دیگر بحران ها در کنار مردم‌ و آماده جانفشانی هستند.
وی همچنین گفت: در استان هم شش نفر از جامعه پزشکان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند که برای آنها طلب مغفرت و برای خانواده هایشان طلب صبر و استقامت می کنیم.
مرادی تاکید کرد: انتظار ما از مردم این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدافعان سلامت خود کمک کنند و بدانند بهترین هدیه برای مدافعان سلامت، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

194618