خام فروشی، آسیبی جدی برای محصولات خراسان شمالی

متاسفانه بسیاری از میوه های تولیدی استان مثل سیب به طور خام و کیلویی ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان فروخته و این یک آسیب جدی تلقی می شود.

به گزارش پرسون؛ نماینده مردم شیروان به ضرورت فراوری میوه های تولیدی شهرستان و استان اشاره کرد و گفت:متاسفانه صنایع موجود قبل از تاسیس استان، احداث شده و بعد از استان شدن، صنایع مهم و بزرگی در خراسان شمالی راه اندازی نشده است.

«جدی» با بیان این که نباید آموزش در روستاها متوقف شود، افزود: آموزش و پرورش قطعاً برنامه ریزی های خوبی برای به روز بودن آموزش های تحصیلی در روستاها خواهد داشت و همه باید کمک حال آن باشیم.

فرماندار شیروان هم در این جلسه گفت: در جایی که فرمانداری به عنوان نماینده دولت وجود دارد، دستگاه های اجرایی حق شکایت از یکدیگر را ندارند و مشکلات باید از طریق فرمانداری رفع شود.

«مرآتی» با اشاره به افتتاح ۹۹ پروژه و کلنگ زنی ۸ پروژه در هفته دولت گفت: سرمایه گذاران حوزه شهرستان برای انجام امور اداری خود به هیچ اداره ای مراجعه نکردند و تمام مراحل کاری شان به صورت پنجره واحد در فرمانداری با حضور شخص مدیران انجام شده است.

وی گفت: شیروان با جذب ۱۱۰ میلیارد تومان در بحث اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان پیشگام است.

حجت الاسلام «تکمیلی» امام جمعه شیروان گفت: مدیران باید در کارها اولویت بندی داشته باشند و بنا بر ضرورت و اعتبارات موجود امور را مدیریت کنند.

194597