فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

از کشف ۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق تا هشدار پلیس آگاهی به رانندگان برای پیشگیری از سرقت گوشی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهر کرمانشاه خبر داد.
کرمانشاه_ پرسون؛ سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان در جمع خبرنگاران از کشف ۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهر کرمانشاه خبر داد.
فرمانده انتظامی استان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از کشف ۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاهکسب اخباری مبنی بر ورود یک محموله سیگار قاچاق به کرمانشاه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جاویدان افزود: ماموران با شناسایی محل تردد خودروی حامل سیگار قاچاق نسبت به توقیف آن اقدام کردند و در بازرسی آن ۴۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی همچنین از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
هشدار پلیس آگاهی به رانندگان برای پیشگیری از سرقت گوشی تلفن همراه
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با هشدار به رانندگان برای پیشگیری از سرقت تلفن همراهشان در چهارراه‌ها و پشت چراغ قرمز، گفت: افرادی که اموالشان به تازگی به سرقت رفته به پلیس مراجعه کنند.
سرهنگ پرویز نظری اعلام کرد: به تازگی تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ها و پلیس آگاهی نسبت به سرقت وسایل با ارزششان از جمله گوشی تلفن همراه حین توقف پشت چراغ قرمز شکایت داشته اند.
وی افزود: عمده این افراد در شکایات خود اعلام کرده اند پس از توقف پشت چراغ قرمز افرادی به بهانه فروش گل، آدامس، دستمال کاغذی و یا شستن شیشه اتومبیل به خودروی آنها نزدیک و در فرصتی مناسب نسبت به سرقت وسایلی مانند تلفن همراه که مقابل آنها روی داشبورد قرار داشته اقدام کرده اند.
سرهنگ نظری تصریح کرد: افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند برای شکایت و پیگیری وضعیت اموال سرقت شده خود به شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست از قراردادن وسایلی مانند گوشی تلفن همراه در دسترس سارقان خودداری کنند.

194513