معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:

بر طرف شدن کمبود دستگاه اکسیژن در بیمارستان امام رضا (ع)

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع) مشکل کمبود اکسیژن در این بیمارستان نخواهیم داشت.



کرمانشاه- پرسون؛ دکتر ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت کرونای استان اظهار داشت: مراحل جانمایی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان امام رضا (ع) در حال انجام است و به زودی یک دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری در اختیار این بیمارستان قرار می گیرد.
ایمانی گفت: با نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۱۰۰۰ لیتری بیمارستان امام رضا (ع) مشکل کمبود اکسیژن در این بیمارستان نخواهیم داشت.
وی افزود: مشکلات ساختمان بیمارستان گلستان نیز بررسی و به مشاور و پیمانکار مربوطه ارجاع داده شده است و در حال پیگیری می باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: در خصوص دوسویه کردن برق بیمارستانها و مراکز آموزشی درمانی اقدامات و مذاکرات لازم انجام شده و به زودی محقق خواهد شد .
ایمانی همچنین گفت: این قابلیت بسیار خوبی برای بیمارستانهای استان می باشدو با اجرای آن در آینده شاهد قطع برق در بیمارستانها نخواهیم بود.

نعمت اله خیره- استان کرمانشاه

194510