رسانه‌های دیگر

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم، در واکنش به ادعای بداخلاقی‌های انتخاباتی و پول‌پاشی از طرف برخی کاندیداها که انتقاد تعدادی از نمایندگان را در صحن علنی روز گذشته به همراه داشت، در گفت‌وگو با «شرق» گفت: «این شائبه از آنجایی رخ داد که احراز هویت افراد برای رأی‌گیری صرفا با کارت شناسایی و کد ملی انجام شده است.»
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیروی دریایی کشورمان یک عملیات نظامی در جنوب غرب عدن انجام دادند که در آن کشتی آمریکایی مورد هدف قرار گرفت.
یافته‌های اخیرِ متخصصان علوم پزشکی در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا نشان می‌دهد نوشیدن دو لیتر یا بیشتر در هفته از نوشیدنی‌های تولیدشده با شیرین‌کننده‌های مصنوعی، خطر آریتمی (ضربان غیرطبیعی و نامنظم قلب) را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
مدیرکل اقتصاد درمان سازمان نظام‌پزشکی با بیان اینکه شرکت‌های تجاری در پشت صحنه پزشک-بلاگرها فعال بوده و سود و رشد عایدِ بخشِ غیرتخصصی می‌شود، گفت: در این صورت وجهِ اساسیِ درمان مردم روزبه‌روز دچار ضعف بیشتری خواهد شد.
ادامه راه گذشته؟ یا چرخش به سمت پایداری؟ یا تقلید از روش لاریجانی؟

3 سرنوشت احتمالی برای قالیباف

طی سال‌های متمادی با قالیبافی روبه‌رو بوده ایم که اگرچه به تندروی پایداری‌چی‌ها نبوده اما نوسان شخصیت سیاسی او به‌گونه‌ای است که اصول او در فضای سیاسی کشور به درستی مشخص نیست.
همزمان‌ با قطعی گسترده و اختلال اینستاگرام و نرم افزارهای متا، میلیون‌ها نفر به تلگرام هجوم بردند.
برنی سندرز نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا گفت: ما به نقطه بی بازگشت نزدیک می شویم. آمریکا باید به ارسال هوایی کمک های بشردوستانه ادامه دهد.
مشکل فنی اینستاگرام که باعث شد مردم در دسترسی به برخی از خدمات ما با مشکل مواجه شوند حل شد.