پیامک‌های مناسبتی

ارسال متن تبریک به وسیله پیام، اس ام اس، عکس، متن، مسیج، پیامک، استوری و شعر در اول رجب مصادف با ۲۳ دی ۱۴۰۲ و میلاد امام محمد باقر(ع) مرسوم است.
ارسال پیامک، متن، شعر، عکس نوشته، اس ام اس، وضعیت واتساپ، استاتوس، پست و کپشن اینستاگرام، استوری و مسیج برای گرامی داشتن مقام مادران در ۱۳ دی ۱۴۰۲ مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر متداول است.
شروع سال نو میلادی ۲۰۲۴ در تقویم شمسی برابر با ۱۱ دی ۱۴۰۲ است. علت تفاوت تاریخ کریسمس با سال نو میلادی و تاریخچه استفاده از بابانوئل و درخت کریسمس همچنین دانستن نام ماه‌های تقویم میلادی از جمله مباحث مورد علاقه مردم جامعه است که در این مطلب به آن پرداخته شده است.
ارسال متن تبریک شب یلدا به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، مسیج، استوری، متن کوتاه، وضعیت و پست اینستاگرام در بلندترین شب سال برابر با سی ام آذر ماه مرسوم است.
مدینه در دهان شب فرو رفته است، مسلمانان همه خفته‌اند. سکوت مرموز شب گوش به گفت‌وگوی آرام علی دارد. و علی که سخت تنها مانده است، هم در شهر و هم در خانه، بی‌پیغمبر، بی‌فاطمه، همچون کوهی از درد، بر سر خاک فاطمه نشسته است.
برای عرض تسلیت به آشنایان و دوستان در ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه (س) متن، پیامک و اس ام اس های مناسبی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد.
متن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، مسیج، استوری، پست اینستاگرام و پیام در روز میلاد امام یازدهم برابر با ۲ آبان ۱۴۰۲ و هشتم ربیع الثانی ارسال می‌شود.
ارسال متن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام ششم (ع) به وسیله پیامک، عکس نوشته، اس ام اس، عکس، شعر، دلنوشته، مسیج، استوری، پست اینستاگرام و پیام در هفدهم ربیع‌الاول در میان مسلمانان مرسوم است.
روز هشتم ماه ربیع الاول در تاریخ هجری شمسی مصادف با شهادت جانسوز امام حسن عسگری (ع) است که در شهر سامرا به دست معتمد، خلیفه عباسی به شهادت رسیدند. در این مطلب با مجموعه‌ای از پیام‌های تسلیت ویژه شهادت این امام بزرگوار با ما همراه باشید.
متن تسلیت شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام به وسیله اس ام اس، عکس، شعر، پیامک، دلنوشته، پیام پست اینستاگرام و استوری روز ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ برابر با ۲۸ ماه صفر ارسال می‌شود.