آشپزی

اگر از ما بپرسند که با تن ماهی چه غذاهایی می‌توان درست کرد، به‌طور حتم اغلب ما ساندویچ یا سالاد تن‌ماهی را نام می‌بریم.
مرغ با سس انار یا مرغ پاییزی یکی از خوشمزه‌ترین و هوس برانگیزترین غذا‌هایی است که می‌توانید آن را در شب‌های سرد پاییز و زمستان درست کنید.
در دنیای امروز با پیدایش اینترنت و گسترش فضای مجازی مردم با انواع غذا‌های کشور‌های مختلف دنیا آشنا شده‌اند و در برخی از رستوران‌ها نیز سرو می‌شوند. در این میان غذا‌های فرانسوی در دنیا بسیار مشهور و پرطرفدار هستند. این غذا‌ها برخلاف غذا‌های ایرانی خیلی زود آماده می‌شوند و نیازی به صرف زمان زیاد ندارند.
در دنیای امروز برای خانم‌های شاغل و یا خانم‌های خانه‌داری که تمام روز مشغول کار‌های خانه و بچه‌داری هستند در اغلب مواقع آشپزی و تهیه‌ی غذا، سخت و خسته کننده است.
اگر به دنبال روغن‌های آشپزی سالم هستید، این چربی‌های سالم انتخاب‌هایی عالی هستند. آن‌ها نه تنها برای پخت و پز روزانه مناسب هستند، بلکه نشان داده شده است که با فواید سلامتی از جمله کاهش خطر بیماری قلبی و فراهم آوردن آنتی اکسیدان‌های محافظ همراه هستند.
گفته می‌شود که پادشاهان هندی و تایلندی در گذشته دستور تهیه این چای را در مهمانی‌های خود می‌دادند. آماده‌اش در بازار موجود است، اما وقتی می‌توانید به سرعت در منزل آماده کنید بهتر است تازه و قابل اطمینان آن را داشته باشید.
برای درست کردن مرغ شکم پر خوشمزه در قابلمه ابتدا مرغ را بشورید و داخل شکم مرغ را خوب تمیز کنید و کنار بگذارید. حالا ۲ عدد پیاز را خلالی خورد کنید در ادامه سیر و فلفل دلمه هم خورد کنید.
این که آلومینیوم چگونه به بدن شما آسیب می‌رساند به عوامل بسیاری مانند سلامت کلی و این که بدن تا چه اندازه می‌تواند تجمع این ماده را در بدن مدیریت کند، بستگی دارد.
آش به عنوان یکی از مقوی‌ترین و سالم‌ترین غذاهای ایرانی، جزء ارزشمندترین آشپزی‌های محلی ما محسوب می‌شود. تنوع فراوانی در انواع آش‌های ایرانی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای طعمی لذیذ و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.
سوپ برش یا بورش روسی (Borscht soup) یا سوپ لبوی روسی یکی از سوپ‌های بسیار خوشرنگ، خوشمزه و متفاوت است که در بیشتر کشورهای سردسیر و روسی زبان مصرف می‌شود.