عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: 19 کامیونی که در کشور عراق کشف شد، علی رغم اینکه ما، نیروی انتظامی و گمرک بارها اعلام کرده‌ایم که هیچ یک از آن‌ها ایرانی نبوده است، اما شبکه‌های معاند خارجی بر روی افکار ساده‌لوحی که شنونده و مخاطب آنها هستند، کار می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امیدوارم بعد از طی شدن مراحل قانونی مصوبه تامین کالاهای اساسی آقای رئیس جمهور که خود را یک دولت قانون مدار و حقوقدان می‌داند به سرعت با تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرایی شدن قانون اقدام فوری کند.
مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تعیین شرایط تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از شرکتی، قرارداد معین و پیمانی به استخدام رسمی به تأیید شورای نگهبان رسید و یکی از مطالبات مهم و دیرینه ایثارگران محقق شد.

دکتر روزبه مفیدیان در گفت و گوی اختصاصی با رسانه خبری تحلیلی پرسون؛

نخبگان نقشی اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی دارند

عضو ارشد پژوهشکده نانو شمال کشور گفت: نخبگان به دلیل شاخصه هایی که دارند از نقشی اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی برخوردارند.
رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تمامی اعضا در نشست امروز بر اتخاذ تصمیمات فوری مانند تعطیلی دو هفته ای استان تهران با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تاکید کردند.

از دوم نوامبر مصادف با ۱۲ آبان، در بیمارستان‌های انگلستان واکسن ویروس کرونا، ساخته‌ی شرکت چند ملیتی (انگلیسی- سوئدی) آسترازنکا توزیع می‌شود

شهردار قلب طهران در دیدار صمیمانه با کارکنان ورزش شهروندی و کارمندی؛

جام وحدت ادیان اداره ورزش منطقه 12، کاندیدای دریافت جایزه صلح و ورزش 2020 یونسکو شد

علی‌محمد سعادتی در دیدار صمیمانه با کارکنان ورزش حوزه شهروندی و کارمندی این منطقه از انتخاب جام وحدت ادیان اداره ورزش منطقه 12 به عنوان کاندیدای دریافت جایزه صلح و ورزش 2020 یونسکو خبر داد.
سخنگوی دولت با اشاره به سیاست‌های پیشگیرانه در ۴۳ شهر که در شرایط بد کرونایی قرار دارند، گفت: در صورتی که آمار، کنترل نشود، سیاست‌های پیشگیرانه با سختگیری بیشتری اعمال خواهد شد.
معاون منابع انسانی قلب طهران از اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ در شهرداری منطقه 12 از نخستین روزهای شیوع این بیماری خبر داد و گفت:

سلامت همکاران مهم‌ترین خواسته معاونت منابع انسانی است.

افتتاح یک پارک در جنوب تهران با حضور حناچی؛

ورود افراد فقط با کارت شناسایی!

در حالی قرار است بوستان زندگی در منطقه شوش مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که ورود به این کارت تنها با در دست داشتن کارت شناسایی مجاز خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین شبکه‌ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.