کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

رفتار دوگانه مدیران صدا و سیما در ممنوع الکار کردن مجری یکی از برنامه های تلویزیونی با وجود سه بار عذرخواهی به دلیل بکار بردن کلمه "رقص" از یک سو و پخش اظهارات جنجالی یکی از کارشناسان برنامه شبکه چهار و توهین به رئیس جمهور بدون هیچ گونه عذرخواهی، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شب گذشته لیورپول در سومین شکست خانگی خود 4-1 برابر منچسترسیتی تحقیر شد. به این صورت سیتیزن‌ها جدیدترین تعقیب کننده سرخ‌ها در صدر جدول شدند. موضوعی که سوژه کارتونی در سایت گل شد.

نیروی انتظامی از جریمه ٥٥ هزار و ٤٤٣ دستگاه خودرو طی طرح محدودیت تردد شبانه تنها در یک شب خبر داد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

داوید دخیا، دروازه بان منچستر یونایتد که با دریافت سه گل در دیدار با اورتون نمایش ضعیف خود در هفته‌های اخیر را کامل کرد، سوژه کارتونی از عمر مومانی در سایت گل شد.
به دنبال انتشار اخبار «واردات واکسن کرونا به کشور» پلیس فتا از دستگیری افرادی خبر داد که با سوء‌استفاده از این موقعیت اقدام به فروش واکسن‌های کرونای تقلبی می‌کردند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
رییس کل بانک‌مرکزی در خصوص رونمایی از پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش های خرید در فروشگاه ها، از حذف تدریجی کارت خرید خبر داد...موضوعی که سوژه کارتون امروز مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

سخنگوی حزب «اتحاد ملی دموکراسی» در میانمار اعلام کرد که ارتش، «آنگ سان سوچی» رهبر این کشور، رئیس جمهور و سایر اعضای ارشد حزب حاکم را بازداشت کرده است. موضوعی که سوژه کارتونی از پیمان علیشاهی در خبرگزاری مهر شد.

پایان دوران فاجعه‌بار و ویرانگر ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا سوژه کارتونی از بنجامین اسلایستد در صفحه اینستاگرامش شد.

در خبرها آمده در حالیکه باشگاه‌های دولتی تا کنون به سوددهی نرسیده‌اند، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس عرضه خواهد شد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

در پی افزایش شدید قیمت موز و خیار در بازار، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفته: عدم همخوانی عرضه و تقاضا، باعث ایجاد حباب قیمت موز و خیار شد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه با فاکس نیوز گفته "اگر ملّت ایران و آمریکا در کنار هم قرار بگیرند یک انرژی عظیمی در دنیا ایجاد می‌شود!" موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

نشریه ال موندو در مورد قرارداد مسی و بارسلونا نوشته: او از سال 2017 تا کنون 555,237,619 یورو پول گرفته! موضوعی که سوژه کارتونی در صفحه اینساید آرت شد.

پاتریک چاپات با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ و میراث او برای بایدن پرداخت.


مسئولان وزارت آموزش و پژوهش اعلام کردند دریافت هرگونه وجه از سوی مدارس برای ارائه کارنامه دانش‌آموزان ممنوع است...خبری که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.



با وجود این که دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود شرکت‌های آمریکایی را به خروج از چین و بازگشت به وطن تشویق کرد ولی از سال ۲۰۱۷ تا کنون سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در این کشور سیر نزولی داشته است. موضوعی که سوژه کارتونی از واسکو گارگالو در صفحه اینستاگرامش شد.

محمدرضا میرشاه‌ولد

فروش تست کرونا در ورزشگاه آزادی!

در خبرها آمده بود تماشاگران می‌توانند تست کرونا بدهند و سپس برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بروند! وعده‌ای که سوژه کارتون دیروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.

پس از صحبت‌های جنجالی قلعه نویی، رحمتی و گل‌محمدی در یک برنامه تلویزیونی، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای از ارجاع پرونده این سه مربی به ارکان قضایی فدراسیون خبر داد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی به محاسبه رئیس مجلس درباره قیمت مرغ با ارز ۴۲۰۰ تومانی واکنش نشان دادند، سوژه‌ای که به انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین منجر شد.

انتشار فیلمی درباره سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز راهور نیروی انتظامی به دلیل جلوگیری از تردد خودروی او که بدون مجوز قصد عبور از خط ویژه داشت، سوژه کارتونی از پروانه ایزدخواست در صفحه اینستاگرامش شد.


یک نماینده مجلس گفته: در سال آینده برای حقوق‌های بالای ۳۲ میلیون تومانی ۳۵ درصد مالیات قرار دادیم یعنی چیزی حدود یک سوم حقوقش... موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


حواشی انتقال قدرت در ایالات متحده امریکا، ادامه دارد... خروج مفتضحانه ترامپ از کاخ سفید و ترک واشنگتن سوژه کارتونی از ناتان هاکت در صفحه اینستاگرامش شد.
ماجرای عجیب و جنجالی تردد غیرقانونی نماینده مجلس از خط ویژه و سیلی خوردن سرباز وظیفه راهور که با انتقادات و واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی همراه شد، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


حواشی عجیب توهین زشت مهمان یک برنامه زنده در تلویزیون که با تکذیب‌ و تاسف نهادهای فرهنگی و پژوهشی راجع به سمت‌ها و اظهاراتش مهمان همراه بود، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.