حرف وزارت‌خانه‌ها

وزیر اقتصاد گفت: قانون مالیات مشاغل و اصناف نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده است و با توافقات خوبی که با اتاق اصناف داشتیم، به تمام شکایات اصناف رسیدگی خواهیم کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر بر اساس داشبورد فایربیس گوگل بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در پیام رسان‌های داخلی حضور دارند و از خدمات و سرویس‌ها استفاده می‌کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده است ۴۰۰هزار واحد مسکونی در طی ۴سال دولت سیزدهم برای کارگران احداث شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
رضامراد صحرایی در واکنش به بازتاب سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، اظهار کرد: معلم‌ها وقتی وارد کلاس جدیدی می‌شوند گاهی همان روز اول ممکن است نتوانند با آن بچه‌ها ارتباط برقرار کنند. آن روز، روز اول حضورم در دولت بود و با خبرنگاران مواجه شدم و بحث‌هایی کردیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و سازمان بهزیستی که ٣٢٠ هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ گروه کالایی خرید کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه می‌شوند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در هیچ کشوری به طور رایگان بیمارستان ایجاد نکرده و چنین هزینه‌ای نخواهد کرد، گفت: برنامه اصلی دولت صادرات تجهیزات پزشکی با هدف ارزآوری است.