سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

آشپزخانه پرسون؛

بستنی سنتی زعفرانی

بستنی یک از خوراکی‌های خوشمزه و خنک است که خوردن آن در فصل تابستان رونق بیشتری دارد. بستنی سنتی ایرانی به دلیل داشتن خامه، زعفران و گلاب با سایر بستنی‌های مرسوم در دنیا متفاوت است و طعم مخصوص به خود را دارد. در این مطلب با طرز تهیه یک بستنی سنتی ویژه در منزل همراه ما باشید.
چند دلیل ساده وجود دارد که می تواند باعث بروز بوی بد در اتو پرس شما شود.
آشپزخانه پرسون؛

نان بریوش شکلاتی

نان بریوش یکی از انواع نان‌های خوشمزه و مشهور فرانسوی است که تخم مرغ و روغن از ترکیبات اصلی آن است و معمولاً لایه میانی آن را با شکلات یا کرم میوه‌ای پر می‌کنند. نان بریوش همراه با قهوه یک صبحانه و یا عصرانه دلچسب است.
آشپزخانه پرسون؛

کمپوت خانگی زردآلو!

در مطلب زیر شما را با بهترین روش آماده کردن کمپوت زردآلوی خانگی آشنا می کنیم.
هر چند وقت یکبار بهتر است اتو را جرم گیری کنید و اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید به مطالب این قسمت توجه ویژه داشته باشید.

نظافت سینک ظرفشویی بسیار مهم است چون محل شستشوی ظروف است و غیر مستقیم با غذایی که می خوریم و سلامتی ما در ارتباط است. به علاوه همواره در معرض دید است و از نظر زیبایی حائز اهمیت است و یک خانم کدبانو همواره دوست دارد تا ظرفشویی تمیز و براقی داشته باشد.
تمیز کردن لباسی که روی آن قطرات رنگ پاشیده شده است مشکل است و به راحتی از پارچه پاک نمی شود. در ادامه شما را با روش تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس یا پارچه آشنا می کنیم. اما پیشنهاد ما این است که قبل از انجام این کار حتما در قسمت نامشخصی از لباس آن را تست کنید تا لباس شما آسیبی نبیند.
آدم ها اغلب برای مقدار اندکی صرفه جویی در جاهای مختلف دست به اقدامات افراطی می‌زنند، اما بعضی از ترفندهای صرفه‌جویی پول، ساده و درست جلوی چشمتان هستند.
پختن سریع حبوبات یکی از مشکلاتی است که اغلب خانم ها مخصوصا خانم های شاغل با آن درگیر هستند. در ادامه چند روش برای پخت سریع حبوبات را آورده ایم.

حتما با من موافقید که دیدن جوانه 'گیاهان آپارتمانی چقدر لذت‌بخش است و دل آدمی را شاد می‌کند. در این مطلب می‌خواهم چند ایده را نشانتان بدهم که از آنها استفاده کنید و کنج خانه‌تان گلخانه کوچکی برای خودتان داشته باشید.
یکی از بی‌نظیرترین و خوشمزه‌ترین کمپوت‌های خانگی، کمپوت گلابی خانگی است که ذکر نام آن هم قند در دل آب می‌کند. در این مطلب با طرز تهیه این کمپوت و فوت‌وفن خوشمزه شدن آن آشنا می‌شوید.
در این خبر ترفندهایی گفته شده که با انجام آن ها می توانید تمیزترین ماشین ها را داشته باشید.
دقت کنید روش‌های شست و شوی طلاهای ساده و نگین دار با یکدیگر متفاوت است و با به کار بردن روش‌های یکسان به آنها آسیب نزنید.

نورگیر بودن خانه برای همه مهم است چرا که خانه را دلباز و بزرگ نشان می‌دهد. شما می‌توانید با راه‌های متفاوتی میزان نور موجود در خانه را افزایش دهید.
چای نوشیدنی محبوبی است که باید با فوت و فن شناسایی و دم کردن آن آشنا باشیم. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چگونه می توانید یک چای مرغوب ایرانی را تشخیص دهید چای مرغوب ایرانی را با این روش ها به راحتی تشخیص دهید