فال و سرگرمی

در صفحه سرگرمی مقالات و اخبار تفریحی و سرگرمی را خواهید دید.

رمان‌های نوجوان زیادی تاکنون به چاپ رسیده‌اند که حتی به‌صورت فیلم و سریال و انیمیشن هم به مخاطب ارائه شده‌اند.
کسی که گرانترین خانه در سراسر آمریکا را دارد ۱۶۵ میلیون دلار از قسط وام ساخت خانه را نداده و همین امر باعث شده تا دادگاه ورود کند.
به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت چاپ و بزرگداشت هنرمندان و صنعت گران و کارگران صنعت چاپ تعدادی متن برای شما آماده کرده ایم در این گزارش با ما همراه باشید.
یکی از واکنش‌های همه انسان‌ها در شرایط مختلف عصبانیت است. متولدین هر ماه نحوه عصبی شدن خاص خود را دارند که در مطلب زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به مناسبت فرارسیدن روز کارمند، پیام های متعددی وجود دارند که می توانید از آنها برای تبریک روز کارمند به دوستان، آشنایان استفاده کنید.
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، پیام های رسمی متعددی وجود دارند که می توانید از آنها برای تبریک روز کارمند به دوستان، آشنایان و... استفاده کنید.
روز یکم شهریور در تقویم ما به پاس بزرگداشت مقام علمی حکیم ابوعلی سینا روز پزشک نام‌گذاری شده است. ضمن عرض تبریک به همه پزشکان و سفیدپوشان زحمت‌کش عرصه سلامت در ادامه انواع متن ادبی تبریک روز پزشک در قالب‌های مختلف آورده شده است.
بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران در روز بیست و ششم مرداد را به همه مردم و ملت تبریک عرض نموده و در این بخش متن ادبی درباره آزادگان به همراه پیام تبریک بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تهیه و گردآوری شده است.