ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

نگاه «خط ویژه» یک الگوی فکری است؛ این الگوی فکری به دلایل مختلفی، مسیری خاص برای برخی نسبت به سایرین در نظر گرفته می‌شود. الگوی «خط ویژه» برابرتر بودن است؛ و شاید هم همین برابرتر بودن ما را از پرداختن از حل مسائل اساسی کشور باز می‌دارد.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی درباره اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضائیه واکنشی را نشان داد.

با مشکل مصرف زیاد رم مرورگر گوگل چه کنیم؟

ولع سیری‌‌ناپذیر کروم

شاید وقتی سال ۲۰۰۸ گوگل مرورگر کروم را به بازار عرضه کرد، کمتر کسی می‌توانست تصور کند که کمی بیش از یک دهه بعد این محصول بتواند ۷۰درصد کاربران اینترنت در سراسر جهان را به سمت خود بکشاند اما ویژگی‌هایی مثل سرعت بالا، سازگاری با سرویس‌های داخلی گوگل و قابلیت‌های کاربردی مثل افزونه‌ها و فروشگاه اپلیکیشن باعث رشد سریع و محبوبیت آن بین کاربران شد.

سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارد تا با توجه به مجوزهای اخذ شده، به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز به صورت قراردادی، آزمون استخدامی را برگزار نماید. لذا متقاضیان می توانند درصورت داشتن شرایط اعلام شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.
سومین آزمایش انتقال اطلاعات به روش کوانتومی بین برج میلاد و سازمان انرژی اتمی امشب (دوشنبه) با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر دفاع، وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور انجام شد.
پیام‌رسان سیگنال که پس از تغییر سیاست‌های واتساپ شاهد موج گسترده‌ی مهاجرت کاربران بود، در ایران از دسترس خارج شد.

نماینده مردم تهران در گفتگو با پرسون؛

کاهش عجیب بودجه نانو شبیه به ترور علمی است

علی خضریان بیان کرد: سال ۹۷ ستاد نانو از بودجه خوب و قابل توجهی بهره‌مند بود اما در سال ۹۸ بودجه ستاد یکباره نصف شد. این مسئله نکته مهمی را گوشزد می‌کند که متاسفانه مسولان امر در حوزه اجرایی به بودجه و آثار حوزه فناوری نانو توجه جدی نداشته‌اند و این ستاد را با مشکل مواجه کرده‌اند.
سرحدی در آیین افتتاح «باشگاه نوآوری و فناوری» مطرح کرد؛

حل مبرم ترین نیازهای کشور با استفاده از فناوری نو

رییس کل باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو اعلام کرد: یکی از برنامه های اصلی باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو استفاده از فناوری نوظهور برای تحول در جامعه ، صنایع و مراکز علمی است.