ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

خریدی دیگر برای تیم فوتبال بانوان ذوب آهن

دروازه‌بان سپاهان سبزپوش شد

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در راستای آماده سازی خود برای لیگ برتر، یک دروازبان جوان جذب کرد.
سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن خبر داد:

امسال بر جوانگرایی و بومی‌گرایی تاکید داریم

زهرا علوی گفت: امسال رقبای بسیار سرسختی داریم که هر کدام از آنها با صرف بودجه های کلان چند تن از بازیکنان ما را به خدمت گرفته اند و با ادعای قهرمانی به میدان آمده اند ولی از این بابت نگرانی نداریم چرا که اعضا تیم با انگیزه و نهایت تلاششان را خواهند کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان ایلام گفت: وضعیت ورزش بانوان ایلام در برخی از شاخصها از جمله کسب مدال و افتخار آفرینی تحت عنوان شاخص قهرمانی از میانگینهای کشوری نیز بالاتر است.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

دومین نشست معاونین ورزش بانوان استان‌ها از طریق وبینار برگزار شد

ناصری مقدم از برگزاری دومین نشست معاونین ورزش بانوان استان ها از طریق فضای مجازی (وبینار) خبر داد و گفت: این نشست با هدف بحث و بررسی در خصوص نحوه اجرای طرح های ملی، بررسی عملکرد معاونین ورزش بانوان استان ها و نحوه فعالیت رئیس بانوان هیأت های ورزشی برگزار شد.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان:

لزوم تلاش برای افزایش مدال‌آوری در ورزش بانوان خوزستان


معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه بانوان این استان سال گذشته در مسابقات آسیایی ۱۲ مدال و در مسابقات جهانی ۴ مدال کسب کردند، گفت: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی بهتر در مدال‌آوری رشد داشته باشیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه روسای هیات های ورزشی باید به ورزش بانوان توجه ویژه ای داشته باشند،گفت:ورزش بانوان خوزستان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت توجه به این بخش می توان به موفقیت‌های بیشتری در ورزش دست پیدا کرد.