کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

دستگیری ۴ حفار غیر مجاز اشیای عتیقه در کرمان

مهدی بخشی گفت: در عملیات ضربتی متهمانی که قصد حفاری و استخراج غیر مجاز عتیقه جات از منزلی مسکونی قدیمی ساز در شهر کرمان را داشتند، دستگیر شدند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری کرمان:

دشمن از زائران شهید سلیمانی هراس دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامیر ابراهیمی گفت: دشمن حتی از زائران شهید سلیمانی هم می‌ترسد و دست به هر کاری می‌زند تا مکتب شهید سلیمانی در دنیا الگو نشود.
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج از آزاد شدن 2 نوجوان گروگان گرفته شده در کمتر از یک روز در شهرستان خبر داد.
بخشدار ساردوئیه جیرفت معتقد است که با توجه به افزایش جمعیت این بخش، ۲۴ ساعته نبودن خدمات مرکز درمانی آن با تنها یک پزشک جوابگوی نیازهای موجود نیست اما رییس مرکز بهداشت این شهرستان، افزایش ساعت فعالیت مرکز و تعداد پزشک را قانونی نمی‌داند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تمایل داریم در برخی شهرستان‌ها که جمعیت خوبی داریم از جمله رفسنجان و سیرجان، نمایش فیلم‌ها را داشته باشیم و سال جاری هم این پیشنهاد را داریم و در حال پیگیری هستیم.
به دنبال وقوع یک مورد قتل، به علت نزاع دسته جمعی به دنبال پارک خودرو، با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، قاتل شناسایی و دستگیر شد.
امام جمعه جیرفت در حاشیه خاکسپاری شهید حسینی:

دشمنان حتی از زائر شیرخواره هم می‌ترسند

امام جمعه جیرفت با محکوم کردن حمله تروریستی کرمان، بیان کرد: نام و هیبت حاج قاسم در دل دشمنان چنان رعب و وحشتی ایجاد کرده است که حتی از زائر شیرخواره هم می‌ترسند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: به علت شوخی مرگبار دو جوان با سلاح گرم دو فرد جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه یکی از این دو جوان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.