قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد :

مرگ خاموش پدر و پسر در خانه نیمه کاره ویلای در قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: پدر و پسری به علت گاز گرفتگی ناشی از روشن بودن موتور برق، جان خود را در ویلای نیمه کاره از دست دادند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین عنوان کرد:

‍ بودجه شهرداری ها با مشارکت مردم و همراه شفافیت تدوین گردد!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر واقعی بسته شدن بودجه سالانه شهرداری‌ها افزود: بودجه شامل درامدها و هزینه ها باید به صورت روشن، واضح و برخوردار از شفافیت لازم باشد !
علیرغم شعارها و وجود قوانین موافق شفافیت؛

سایه ی سنگین مصالحه و سکوت بر سر  بودجه سال اقبالیه!

یادداشت/ بودجه ی سال شهر اقبالیه موافق سالیان گذشته بدون انتشار و ارایه ارقام و اعداد به عموم مردم و پژوهشگران و متخصصین مستقل ، پشت درهای بسته، تدوین می شود.
به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داد؛

قتل مادر توسط فرزندش در قزوین

پسری به علت اختلافات خانوادگی پس از درگیری با مادرش، وی را به قتل رساند.
مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ضمن توضیح مختصری درباره تاریخچه کانون پرورش فکری استان قزوین، فعالیت‌های این کانون در سال 1399، و عملکرد این مجموعه پویا و رو به رشد را بر شمرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین  عنوان کرد : آمار فوتی‌ها و بستری‌ها در قزوین ۴۰درصد کاهش یافته است و همچنین در محدودیت‌های کرونایی برای ۵۱۰۰خودروی متخلف جریمه‌ ثبت گردیده است.

صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان قزوین گفت : با پایان یافتن روند اداری و قانونی ، فرایند ایجاد و تاسیس شهرداری در شهرهای جدید زیاران و قشلاق از توابع شهرستان آبیک و شهر جدید عصمت آباد از توابع شهرستان بوئین زهرا عملیاتی در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.
استاندار قزوین در باره کنترل تردد خودروها مطرح کرد؛

کنترل دقیق تر ورودی و خروجی‌های استان قزوین

استاندار قزوین گفت: استان ما به واسطه جایگاهی که دارد یک استان در معرض خطر است و انتظار داریم ورودی و خروجی‌های استان بیشتر کنترل شود.
اعلام نحوه تردد خودروها با پلاک های بومی و غیر بومی، از شهرهای قرمز در استان قزوین؛

ورود و تردد خودروهای شخصی به دیگر شهرهای کشور و استان قزوین ممنوع می باشد

محدودیت های جدید ترافیکی از سوی کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اعلام شد.
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:‌ اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین باید تا یک ماه آینده دلایل آلودگی هوای آبیک را در کارگروه هوای پاک استان اعلام کند تا بتوانیم تصمیم نهایی را در خصوص تعطیلی فعالیت صنایع آلاینده بگیریم
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بنابر گزارش سازمان هواشناسی، ازروز پنجشنبه 6 آذرماه شروع شده و تا اواخر وقت روز دوشنبه 10 آذر، با ورود سامانه بارشی جدید به استان قزوین، شاهد بارش های قابل ملاحظه ای خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال که عملیات مرمت، زیرسازی و روسازی آن از حدود یک سال و نیم پیش آغاز شده بود صبح روز چهارشنبه (۵ آذرماه) افتتاح می‌شود.