سیستان و بلوچستان

ستاد اجرایی فرمان امام گفته برای روستای "گواتامک" که کلیپش جنجالی شده بود، مدرسه می‌سازد، اما رئیس آموزش و پرورش منطقه می‌گوید: گواتامگ مشت نمونه خروار بود، مدارسی داریم که اوضاع‌شان وخیم‌تر است.
قالیباف در اولین روز نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان:

سیستان "گنج پنهان" است / پیگیر توسعه استان هستم

رئیس مجلس شورای اسلامی در روز نخست نظارت میدانی در زاهدان در منطقه محروم میرآباد در حاشیه چابهار و در گفت‌وگویی بدون واسطه با مردم این مناطق گفت: سیستان و بلوچستان "گنج پنهان" است
با توجه به سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه مقننه به سیستان و بلوچستان، در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با محمدباقر قالیباف روند توسعه استان مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، گفت: تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد فوری و بدون اغماض با متخلفین توزیع سلیندر گاز را دارد و در همین راستا اگر پرونده ای تشکیل شود به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: مهرماه سال جاری ۴۵ هزار اصله نهال گل محمدی، تهیه و بصورت رایگان در اختیار کشاورزان مناطق روستایی شهرستان های نیمروز، زابل، زهک وهامون قرار گرفت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رشد ۹۵ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی از بندر چابهار از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۵درصد رشد داشته است.