معرفی لوکس‌ترین تفریحات آبی در کیش

سفر به جزیره کیش با انواع سرگرمی و تفریحات یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها برای مسافران محسوب می‌شود که با رفتن به این جزیره می‌توان از انواع تفریحات آبی و غیر آبی لذت برد.
تصویر معرفی لوکس‌ترین تفریحات آبی در کیش

به گزارش سایت خبری پرسون، برای آغاز تابستانی متفاوت سفر به این جزیره زیبا پیشنهاد می‌شود. در این میان خیلی از گردشگران به دنبال جاهای تفریحی لوکس هستند و سفری به‌یادماندنی برای خود خلق می‌کنند. همان‌طور که همگی می‌دانیم واژه لوکس به معنای باشکوه و تجملات است و بهتر است بگوییم کمتر کسی پیدا می‌شود که عاشق چنین مکان‌های لوکسی نباشد، درهرحال کیش مملو از ...

سفر به جزیره کیش با انواع سرگرمی و تفریحات یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها برای مسافران محسوب می‌شود که با رفتن به این جزیره می‌توان از انواع تفریحات آبی و غیر آبی لذت برد. برای آغاز تابستانی متفاوت سفر به این جزیره زیبا پیشنهاد می‌شود. در این میان خیلی از گردشگران به دنبال جاهای تفریحی لوکس هستند و سفری به‌یادماندنی برای خود خلق می‌کنند. همان‌طور که همگی می‌دانیم واژه لوکس به معنای باشکوه و تجملات است و بهتر است بگوییم کمتر کسی پیدا می‌شود که عاشق چنین مکان‌های لوکسی نباشد، درهرحال کیش مملو از جاهای لوکس و معمولی است و بر هر نوع سلیقه‌ای تفریح و سرگرمی وجود دارد. در این متن نیز به معرفی لوکس‌ترین تفریحات آبی در کیش می‌پردازیم تا مسافرتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران فراهم شود:

ویژگی‌های تفریحات لوکس و گران در کیش

  • فضای این تفریحات خصوصی و VIP هستند.
  • این تفریحات جزو تفریحات عمومی و معمولی نیستند و فقط افرادی به سمت این‌گونه تفریحات می‌روند که دوست دارند برای تفریح پول بیشتری خرج کنند.
  • ارزش مادی این تفریحات بسیار گران‌تر از سایر تفریحات است.
  • یکی از تجربه‌های خاص و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود که در هیچ جای دیگری نمی‌توان پیدا کرد.

این تفریحات مناسب چه کسانی است؟

  • گردشگرانی که برایشان پول اهمیتی ندارد و دوست دارند با خرید بلیط تهران کیش و سفر به این جزیره زیبا تجربه‌های تکرار نشدنی و جدید داشته باشند.
  • گردشگرانی که به دنبال تفریحات خاص هستند.
  • گردشگرانی که دوست دارند در فضای خصوصی و به‌دوراز سایر افراد باشند.

در ادامه نوبت به معرفی تفریحات آبی جزیره کیش می‌رسد که عبارت‌اند از:

گشت دریایی خصوصی با یات

یات به قایق خصوصی گفته می‌شود که ظرفیت آن ۸ الی ۱۰ نفر است. در این گشت خصوصی می‌توان طلوع یا غروب کیش را در وسط دریا بود و با ماهیگیری یا غواصی آزاد لحظات خوشی را تجربه کرد.

لازم به ذکر است که ماهی صید شده در این گشت به مسافری تعلق می‌گیرد که ماهیگیری کرده است و این صید یکی از بی‌نظیرترین لحظات برای هر نفر محسوب می‌شود.

علاوه بر آن، در حین این تفریح کلیپ یادگاری با دوربین گرفته می‌شود و برای این منظور نیازی به پرداخت هزینه نیست. همچنین در این گشت می‌توان تولد یا سالگرد را با هماهنگی قبلی برگزار کرد؛ برای فرد موردنظر بهترین سورپرایز عمرش خواهد بود.

شنا با دلفین در پارک دلفین کیش

در هرجایی از این کره خاکی تماشای دلفین برای تمامی رده‌های سنی خوشایند است، حال تصور شنا با دلفین نیز یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به کیش به شمار می‌رود. در این زمینه نیازی به تجربه خاصی نیست و قبل از آغاز شنا مربی کارآزموده با هر نفر همراهی می‌کند و آموزش‌های لازم را می‌دهد.

در این مجموعه عکاسی و فیلم‌برداری نیز به صورت رایگان انجام می‌دهند تا خاطرات شیرین همراه با دلفین‌ها را ثبت کنند. یکی از قوانین این تفریح این است که فرد موردنظر باید ۲ سال به بالا باشد.

غواصی VIP در کیش

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، هدف از تفریحات لوکس علاوه بر هزینه زیاد به خصوصی بودن آن نیز مربوط است. یکی دیگر از گران‌ترین تفریحات در کیش غواصی است که مدت‌زمان آن دو برابر غواصی معمولی است.

در این غواصی می‌توان تا عمق زیادی از آب‌های خلیج‌فارس شنا کرد و انواع ماهی‌های رنگارنگ و مرجان‌های متنوع را از نزدیک دید و لمس کرد. در کیش برای غواصی پنج سایت وجود دارد که هرکدام جذابیت‌های خاصی دارند و با توجه به سلیقه هر نفر می‌تواند سایت موردنظر را انتخاب کند.

از نکات جالب در رابطه با غواصی در کیش این است که در مدت‌زمانی که فرد در اعماق آب است به صورت رایگان فیلم‌برداری می‌شود و در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود. سن غواصی در کیش ۱۰ سال به بالا اعلام‌شده است.

پارک آبی اوشن کیش

یکی دیگر از تفریحات به‌یادماندنی و لوکس در کیش رفتن به پارک آبی اوشن است. مطمئناً با رفتن به این پارک آبی لحظات خوشی در انتظار مسافران است. پارک آبی اوشن بسیار زیبا است و برای هر نوع سلیقه‌ای تفریحات خاصی وجود دارد.

این پارک آبی نیم سانس و سانس کامل دارد و تفریحات موجود در این پارک نیز عبارت‌اند از انواع سرسره، موج‌سواری، انواع استخر، کافی‌شاپ و رستوران.

در این پارک آبی هزینه نسبت به سایر مکان‌ها گران‌تر است، اما در عوض ارزش هزینه پرداختی را دارد، زیرا لحظات بسیار خاصی در انتظار کسانی است که به این محل می‌روند.

جت اسکی کیش

در جایی که دریا باشد، جت اسکی برقرار است و یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی به شمار می‌رود. ‌این تفریح در دریای خزر نیز انجام می‌شود اما با پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما و سفر به کیش می‌توان سراغ این تفریح رفت و در آب‌های خلیج‌فارس یکی از بی‌نظیرترین لحظات را تجربه کرد. جت اسکی نوعی ورزش است و در دنیا نیز مسابقاتی در این زمینه برگزار می‌شود.

هر بلیط برای جت اسکی برای دو نفر محسوب می‌شود و در کیش برای تجربه این تفریح باید به ساحل دامون رفت. مدت‌زمان این تفریح نیز ۱۵ دقیقه است.

یکی از نکات جالب در رابطه با جت اسکی این است که کنترل و هدایت آن ساده است و پس از چند دقیقه اول حرکت با آن آسان خواهد بود و هیچ‌کس نیازی به تجربه قبلی ندارد. با رفتن به سمت این تفریح تفاوت و خاص بودن را نسبت به سایر جاها می‌توان حس کرد.

فلای بورد کیش

یکی از هیجان‌انگیزترین و درعین‌حال لوکس‌ترین تفریحات در کیش فلای بورد است. این تفریح برای افراد مبتدی نیز مناسب است و در ابتدا توسط مربی آموزش و توضیحات کامل داده می‌شود. هر فرد در فلای بود با پمپاژ قوی و فشار بالای آب ارتفاع می‌گیرد و پرواز هیجان‌انگیز روی آب را تجربه می‌کند.

سن استفاده از این تفریح ۱۸ سال به بالا است و یکی از نکات لازم در رابطه با فلای بورد این است که بدن ورزشکاری با ماهیچه‌های قوی لذت و هیجان را دو برابر حس خواهد کرد، زیرا برای کنترل فرمان و نرفتن به درون آب باید بدن ورزشکاری باشد.

برای انجام ورزش فلای بورد باید آب‌وهوا مطبوع باشد و برای این منظور مکان‌های خاصی در کیش در نظر گرفته‌شده است.

سخن آخر

کیش با جاذبه‌های دیدنی و تفریحات متنوع خود جزو بهترین سفرهای هر فرد در زندگی‌ محسوب می‌شود. رفتن به این جزیره و بهره‌مندی از زیبایی‌های آن برای همه افراد مناسب است و برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای تفریح وجود دارد. در این میان، برخی از تفریحات نسبت به بقیه گران‌تر و البته لوکس‌تر هستند که در جاهای دیگر نمی‌توان چنین تجربه‌ای داشت. برای این منظور در این متن به معرفی لوکس‌ترین تفریحات آبی در کیش پرداخته شد تا گردشگران قبل از اقدام به سفر با این تفریحات آشنا شوند و با توجه به علاقه خود تفریح موردنظر را انتخاب کنند.

منبع: نو اندیش

669262