بازی مقابل تیم ملی ایران سخت است

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: همیشه بازی مقابل تیم ملی ایران سخت است.
تصویر بازی مقابل تیم ملی ایران سخت است

به گزارش سایت خبری پرسون، کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل درباره این مسابقه، گفت: همیشه بازی مقابل تیم ملی ایران سخت است. آن‌ها در کنار بازیکنان باتجربه‌ای که دارند، از بازیکنان جوانی باکیفیتی نیز بهره می‌برند که شناختی از آن‌ها نداریم.

برونو رزنده با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان تیم ملی برزیل در زدن سرویس ادامه داد: به نظرم در این دیدار، تفاوت دو تیم در زدن سرویس‌ها بود، چرا که در جریان مسابقه سرویس‌های پرقدرت و خوبی زدیم که دریافت این‌گونه توپ‌ها برای حریف خیلی سخت است و تیم حریف نمی‌تواند حمله سرعتی داشته باشد.

وی تاکید کرد: سرویس‌های قاطعی زدیم که برای تیم ایران مهار آن‌ها خیلی سخت بود اما نکته مهم اینجاست که در حال پیشرفت هستیم و این هدف تیم ملی والیبال برزیل است.

رزنده درخصوص لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته آینده لیگ ملت‌های والیبال شروع خواهد شد و رقابت‌های سختی در پیش داریم، چون تیم‌های خوب و قدرتمند زیادی در این رقابت‌ها حضور دارند. سعی می کنیم هر روز بهترین کیفیت خودمان را به نمایش بگذاریم و برای المپیک پاریس آماده شویم و شاید یک مدال کسب کنیم. امیدواریم برزیل و ایران در دور اول عملکرد خوبی داشته باشند.

منبع: ورزش سه

669149