هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید مازرون یک سر و گردن بالاتر از همه:

انتشار ویژه نامه‌ای با بیش از ۳۵۰ صفحه با عنوان کتاب سال

هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید با دارا بودن ۸ رسانه در ذیل خود به یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ های رسانه خصوصی کشور تبدیل شده است. این هلدینگ رسانه ای دارای ۳ روزنامه، ۳ پایگاه خبری، یک رسانه محیطی و یک موسسه فرهنگی می باشد.
تصویر انتشار ویژه نامه‌ای با بیش از ۳۵۰ صفحه با عنوان کتاب سال

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه های این هلدینگ عبارتند از: روزنامه جمله روزنامه سیاسی که هر روز در سطح کشور چاپ و نشر می شود، روزنامه خبرشمال؛ که با حضور یک گروه مجرب از نویسندگان در گستره شمال کشور چاپ و نشر می شود و روزنامه ورزشی آوای استقلال که هر روز با یک گروه حرفه ای چاپ و نشر داده می شود.

روزنامه جمله، روزنامه سراسری (سیاسی، اجتماعی) این هلدینگ در زمره معدود رسانه‌های ملی است که در وانفسای قهر مخاطبان با رسانه‌های مکتوب، توانست با تولید محتوای حرفه‌ای، چاپ باکیفیت و پرداختن به موضوعات و مسائل جنجالی روز در کمترین زمان ممکن جای خود را در میان مخاطبان باز کند.

این روزنامه از جمله رسانه‌های قدرتمند زیر مجموعه هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید است.

مازندرانی‌ها و شمالیها هلدینگ رسانه ای کلیه امید را با روزنامه خبرشمال می‌شناسند. به جرات می‌توان گفت که خبرشمال یک سروگردن بالاتر از تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی مازندران و شمال کشور قرار گرفته و تنها مشغول کپی کردن و پر کردن صفحات خود برای دریافت آگهی‌های تبلیغاتی یا آگهی های ثبتی نیست.

خبرشمال از همان نخستین روزهای آغاز به کار خود برای فضای رسانه‌ای ضعیف و خاموش مازندران خط و نشان کشید و موفق شود با حفظ الگوی تولید محتوا و قرار گرفتن در مرکز جنجالهای سیاسی و اقتصادی راه خود را به سمت تثبیت و توسعه باز کند.

نمونه تازه تفاوت این گروه و هلدینگ رسانه‌ای با رقبای دیگر خود سالنامه جدید این هلدینگ خصوصی است که با عنوان کتاب سال منتشر شده است.

ویژه نامه‌ای با بیش از ۳۵۰ صفحه و تنوع و کیفیت بالای مطالب که به بهترین شکل ممکن و با استفاده از باکیفیت ترین کاغذ چاپ شده و عملا هیچ رقیبی را دربرابر خود نمی‌بیند.

این کیفیت البته تصادفی نیست و حاصل تلاش‌های یک مجموعه حرفه‌ای است که به جای انتخاب راه چاپ در تیراژ محدود و جمع آوری محتوا از هزاران دالان مختلف، به خود زحمت داده و محتوایی بسیار باکیفیت را تولید کرده است که می‌تواند به مثابه الگویی برای تمامی رسانه‌های شمال و البته کشور مطمع نظر قرار گیرد.

نکته تاسف‌بار البته این است که وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره‌کل های ارشاد شمال کوچکترین توجهی به این کیفیت رسانه‌ای نمی‌کنند و کماکان مشغول نظارت فله‌ای هستند.

اگر کیفیت سالنامه هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید را مدنظر قرار دهیم، تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی حداقل شمال روی هم، به اندازه نیمی از این سالنامه هم نمی‌شوند و عملا هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

اگر وزارت ارشاد کیفیت را مورد توجه قرار ندهد، عملا روحیه تولید محتوای حرفه‌ای را در میان رسانه‌های کیفی از میان خواهد برد. وقتی آنها ببیند که علیرغم تمام تلاشهایشان هیچ تفاوتی میان آنها و رسانه های زرد یا کپی پیستی وجود ندارد با چه انگیزه‌ای به کار حرفه‌ای خود ادامه داده و هزینه‌های فراوانی را متقبل شوند؟

سالنامه کلبه امید مملو از مطالب باکیفیت و متنوع است و تمامی سرویس های رسانه‌ای را پوشش داده است.

در این کتاب یک سال سیاست ایران، یک سال ورزش ایران، یکسال فرهنگ و هنر ایران و یکسال همه اتفاقات ایران در آن گنجانده شده است که همه گردآورندکان و نویسندگان این کتاب نیز از دل همین هلدینگ رسانه ای بوده است.

اساسا تولید چنین محتوایی با این حجم و کیفیت در شمال کشور که قطعا بی‌سابقه بوده و در کشور نیز جز دو سه رسانه توان به سرانجام رسیدن چنین کتابی را ندارند. اما… عجیب است که وزارت فرهنگ و ارشاد و ادارات کلش در شمال کشور آنچنان توجه و عنایتی به این مجموعه ندارند و عملا همه را با یک عینک نظاره می‌کند.

اگرچه نهادهای ذیربط نگاه درستی به کیفیت تولیدی نداشتند، اما این هلدینگ رسانه ای می‌تواند الگویی برای بخش خصوصی و دیگر رسانه‌ها باشد و این حقیقت را بازنمایی کند که کیفیت تصادفی نبست، بلکه حاصل تلاش و تخصصی است که با توان مدیریتی با یکدیگر ممزوج شده‌اند.

این کیفیت نه‌تنها به سود مجموعه جمله و خبرشمال بلکه به سود ویترین رسانه‌ای شمال و علی الخصوص مازندران است و موجب خوشنامی ما در سطح کشور خواهد شد.

منبع: عبارت شمال

668963