پیام تبریک مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
تصویر پیام تبریک مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

به گزارش سایت خبری پرسون،در متن تبریک هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آمده است:

در ایامی که ارتباطات و روابط عمومی در مویرگ‌های زندگی انسان‌ها نفوذ کرده و بخشی جدانشدنی از پدیده‌های مختلف اجتماعی شده است، نقش کارگزاران و کارشناسان حوزه ارتباطات در نشر آگاهی و تقویت فرهنگ پاسخگویی برجسته‌تر از همیشه به نظر می رسد.

بدون شک دوام و بقاء سازمان ها در عصر ارتباطات و اطلاعات، مستلزم شناخت تمامی ابزارها، امکانات و ویژگی های خاص این برهه زمانی است و در این میان سرمایه انسانی مسلط به سواد رسانه ای و خبره در حوزه رسانه و روابط عمومی، عنصری مهم برای استمرار فعالیت در فضای رقابتی حال حاضر است. همچنین مدیریت جامعه رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه‌ای، مشاوره‌های تخصصی و ارتباطات دیجیتال و آنلاین از شاخص‌ترین حوزه‌های عملیاتی روابط‌عمومی‌ها است که نیازمند توجه ویژه و آموزش و پرورش نیروهای زبده است چراکه ابزارهای ارتباطی، هرچند قدرتمند، نیازمند محتوای غنی، واقعی و مخاطب‌پسند برای انتشار و به تبع آن، جایگاه‌یابی و جذب مخاطب هستند.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام « جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است روابط عمومی‌ها بتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی برای تجلیل از خادمان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی و تمامی تلاشگران، صاحب نظران، اساتید و دست اندرکاران این عرصه در جای جای ایران اسلامی است.

اینجانب با تبریک این روز به‌ تمامی فعالان عرصه روابط‌عمومی، کسب توفیقات بیشتر در عرصه آگاهی بخشی در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عزیزان شاغل در این عرصه را مسئلت دارم.

منبع: روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید:

668902