پیش‌بینی زمان آغاز رالی بزرگ بیت‌کوین پس از هاوینگ توسط سرمایه‌گذار معروف!

مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار معروف و بنیانگذار و مدیر‌عامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) زمان آغاز رالی بزرگ پس از هاوینگ را پیش‌بینی کرد.
تصویر پیش‌بینی زمان آغاز رالی بزرگ بیت‌کوین پس از هاوینگ توسط سرمایه‌گذار معروف!

به گزارش سایت خبری پرسون، به گفته وی قیمت بیت کوین طی ماه آینده در محدوده ۵۵ هزار تا ۷۵ هزار دلار نوسان خواهد کرد و احتمالاً در پایان سه ماهه دوم سال افزایش خواهد یافت. به اعتقاد وی، این سناریو در مورد سایر آلتکوین‌ها نیز صادق است.

صندوق‌های ETF‌ اسپات بیت کوین در ابتدا با تقاضای زیادی از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی روبرو شدند، اما جریان ورود سرمایه به این محصولات طی ماه‌های اخیر و همزمان با رکود قیمت، کاهش یافته است.

با این حال، نووگراتز می‌گوید که از کاهش سرمایه ورودی به این صندوق‌ها نگران نیست. او در همین راستا به روند گسترده‌تر پذیرش صندوق‌های ETF‌ بیت کوین در بین موسسات مالی سنتی اشاره کرده است.

شرکت گلکسی دیجیتال و شرکت اینوسکو (Invesco)، در شروع سال میلادی جاری، صندوق ETF بیت کوین خود را با نماد BTCO راه‌اندازی کردند. از آن زمان، این صندوق در مجموع ۲۶۸ میلیون دلار سرمایه جذب کرده که کمترین ورودی پس از صندوق ETF شرکت گری‌اسکیل محسوب می‌شود.

نووگراتز در ادامه گفت که قیمت دارایی‌های کریپتو زمانی که فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره کند، افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین، انتظار می‌رود که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم تأثیر مثبتی بر رشد قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشد.

نووگراتز در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که انتخابات، شفافیت را برای چشم‌انداز نظارتی ارزهای دیجیتال به ارمغان خواهد آورد.

منبع: رمزارز نیوز

668881