سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

خدمت به مردم باید اولویت اول مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: مدیری که در دولت سیزدهم و مردمی مسئولیت قبول کرده است، باید خدمت به مردم را اولویت اول و اصلی خود قرار داده و هیچ عذری در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.
تصویر خدمت به مردم باید اولویت اول مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در جلسه هم اندیشی با روسا و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایط خاص و با انباشت مشکلات بسیار در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی آغاز به کار کرد و با رویکردی جهادی و فساد ستیزانه در راه حل مشکلات بنیادین کشور قدم برداشت و این رویکرد همچنان و با قوت بیشتری ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز تأکید کرد: مدیری که در دولت سیزدهم و مردمی مسئولیت قبول کرده است، باید خدمت به مردم را اولویت اول و اصلی خود قرار داده و هیچ عذری در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.

فتوحی تصریح کرد: ممانعت از بروز فساد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی دو شاخص اصلی دولت و دو رویکرد اصلی در شهرستان البرز است که باید مدیران نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و نظارت‌های لازم توسط خود مدیران صورت گیرد.
حامد فتوحی با اشاره به بر لزوم توجه به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: برنامه‌ها و درصد پیشرفت پروژه‌های موجود در شهرستان البرز بررسی و پایش شوند و با اولویت بندی در کمیته برنامه‌ریزی امسال مطرح گردند.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با تأکید بر اهتمام همه مدیران نسبت به مصوبات جلسات گفت: عدم پیگیری مصوبات جلسات موضوعی است که به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و قطعاً با آغاز بازدیدهای میدانی مصوبات لازم الاجرا و پیگیری‌ آن‌ها به طور جد صورت خواهد گرفت.
فتوحی خاطر نشان شد: امیدآفرینی موضوعی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و شخص رئیس جمهور محترم است و باید در خصوص رفع کاستی‌ها در حوزه اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته به مردم اقدامات لازم انجام شود و این موضوع به ارتباط سازنده و دوسویه با مردم کمک شایانی خواهد کرد.
حامد فتوحی با تأکید بر اهمیت خدمت صادقانه گفت: همه مدیران باید به خدمت صادقانه به دور از هرگونه سیاست زدگی تمرکز کنند و اصل را بر شایسته سالاری در چارچوب قانون قرار دهند تا رضایتمندی مردم حاصل شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در پایان با تأکید بر اهمیت جایگاه شهدا گفت:مدیران برنامه ریزی لازم جهت دیدار با خانواده شهدا در شهرستان را به صورت هفتگی داشته باشند .
گفتنی است؛ این جلسه با حضور احمدی رئیس دادگستری شهرستان البرز، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری البرز صورت گرفت.
همچنین احمدی رئیس دادگستری شهرستان البرز، مطالبی در خصوص اولویت‌های شهرستان البرز از منظر دستگاه قضایی بیان داشتند.

668845